بررسی حادثه «برودپیک» با حضور جمعی دیگر از صاحب‌نظران در سومین جلسه کمیسیون
سومین جلسه‌ی کمیسیون فنی بررسی و پیشگیری از حوادث، با موضوع بررسی و واکاوی حوادث دو دهه اخیر و با محوریت حادثه‌ی «برودپیک» تیم باشگاه «آرش»، در محل فدراسیون تشکیل شد.
در این جلسه که عصر روز چهارشنبه  از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ برگزار گردید؛ جمعی دیگر از صاحب‌نظران، هیمالیانوردان و پیش‌کسوتان کوه‌نوردی و تعدادی از اعضای کمیسیون، با ارائه‌ی دیدگاه‌های خود، موضوع را مورد بحث، تجزیه و تحلیل قرار دادند.
این جلسه به اذعان تنی چند از حاضرین و تأیید و اعلام «دکتر صالحی مقدم»، یکی از پربارترین و تاثیرگذارترین نشست‌های کمیسیون بررسی حوادث بود. شایان ذکر است؛ دکتر «صالحی مقدم» در پایان این جلسه اظهار امیدواری کرد، با تداوم این گونه نشست‌ها و بهره‌مندی از نظرات فعالان این عرصه به ویژه پیش‌کسوتان، هیمالیانوردان، مربیان و همکاری هیئت‌ها، گروه‌ها، باشگاه‌ها و تشکل‌های کوه‌نوردی، در راستای فرهنگ‌سازی و انتقال تجربیات، بتوان تا حدودی از بروز حوادث ناگوار در این عرصه پیشگیری نمود. 
این جلسه به ریاست وی و اداره‌‌ی جلسه توسط «مهدی شیرازی» برگزار شد. سایر مدعوین و حاضرین در این جلسه عبارت بودند از آقایان؛ ذبیح الله حمیدی، علیرضا بهپور، وحید بهرامی، ناصر جنانی، عزیز حبیبی، عزیز خلج، حمید دهقان، رضا زارعی، حسن زرین قلم، سلیم شالوم، کاوه کاشفی، عارف گرانمایه، امین معین، علیرضا مهنا، محمود میرنوری، کوروش نگهبان و خانم‌ها؛ پرستو ابریشمی و مریم ساعی.
منبع: پایگاه خبری فدراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *