ایران می‌تواند میزبان مسابقات جهانی سنگ‌نوردی شود
رییس کنفدراسیون سنگ‌نوردی آسیا درباره بیست‌ویکمین دوره‌ی مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در پارک ملت گفت: ایران با این میزبانی که انجام داد می‌تواند میزبانی مسابقات جهانی را بگیرد. 
“آنتونی سی” در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مسابقات تهران در شرایط خوبی برگزار شد و خوشحالم که ایران این میزبانی را قبول کرد و از میزبانی خوب شما متشکرم.
وی افزود: سطح فنی مسابقات بالا بود و همین که ورزشکاران توانستند در این فضای آرام مسابقه بدهند و از این مسابقه دادن لذت ببرند، جای خوشحالی دارد. پخش تلویزیونی این رشته در ایران هم باعث خوشحالی ورزشکاران آن شد که این هم کمک کرد مسابقات بهتر باشد.
رییس کنفدراسیون سنگ نوردی آسیا با اشاره به این که سنگ نوردان ایرانی عملکرد خوبی داشتند، یادآور شد: ایرانی‌ها از صعود کنندگان خوب آسیا هستند و در این مسابقات هم دیدید که مدال های خوبی را کسب کردند. این عملکرد خوب آنها باعث می‌شود تا به مسابقات مختلف دعوت شوند و جایگاه خود را ارتقا دهند.
“آنتونی سی”، با تاکید بر این که ایران میزبانی خوبی در این دوره از رقابت‌ها داشت، افزود: شما میزبان خوبی بودید و مشکل خاصی در مسابقات نبود. داوری‌ها هم رضایت بخش بود. اعتراضاتی بود، اما داوران طبق وظیفه خود به آنها رسیدگی کردند و مساله خاصی نبود.
منبع: کوه نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *