مراسم بدرقه تیم هیمالیانوردی استان کردستان در قروه و سنندج

روز ۱۷ مهر ماه، مراسم بدرقه شهرام نعمتی عضو انتخابی تیم هیمالیانوردی استان کردستان در دفتر هیئت کوهنوردی قروه برگزار گردید.
روز ۱۸ مهر، مراسم بدرقه اولین تیم برون مرزی استان کردستان با حضور اعضای تیم و خانواده هایشان،مسئولین استان و جمعی از کوهنوردان اجرا شد .
گزارش این مراسم ها را در ادامه مطلب بخوانید..


مراسم بدرقه در دفتر هیئت کوهنوردی قروه

مراسم بدرقه تیم اعزامی استان در سنندج

گزارش مراسم بدرقه در قروه
روز ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۰ ساعت ۱۷ در دفتر هیئت کوهنوردی مراسم بدرقه شهرام نعمتی با حضور اعضای هیئت و گروه قاجر قروه برگزار گردید.
ابتدا بهروز یعقوبی عضو هیئت و گروه قاجر به حضار خیر مقدم  گفتند سپس شهرام نعمتی  توضیحاتی را در باره اعزام تیم کردستان بیان کردند.
ایشان اظهار داشتند که طی ۹ ماه، دوره هایی در ارتفاعات آوالان (کامیاران) خط الراس کولاوا به بدر و پریشان ( قروه)  ارتفاعات الوند ( همدان ) ارتفاعات سبلان و دو دوره در دماوند برگزار گردید. که دو دوره آخری با حضور نماینده فدراسیون بود و در نهایت از میان اعضای شرکت کننده از شهرهای استان سه نفر انتخاب گردیدند.
همچنین بیان داشتند که قله های مورد نظر قله مرامپیک با ارتفاع ۶۴۷۹ متر و قله بارونتسه با ارتفاع ۷۱۲۹ متر در نپال می باشد که قله مراپیک به علت آنکه در مسیر قله بارونتسه می باشد جهت هم هوایی انتخاب شده است.
در خاتمه اعضای هیئت و گروه با ایشان خداحافظی کرده و آرزوی سلامتیشان را از خداوند متعال خواستار شدند.

گزارش مراسم بدرقه در سنندج
روز ۱۸ مهرماه ۱۳۹۰ ساعت ۱۶ مراسم بدرقه در آمفی تاتر اداره ورزش جوانان استان کردستان با حضور خانواده های تیم اعزامی، مسئولین استانی و جمعی از کوهنوردان برگزار گردید.

ابتدا مجری برنامه به حضار خیر مقدم گفتند سپس مدیر کل ورزش استان و مسئول هیئت کوهنوردی استان سخنانی را پیرامون اولین تلاش برون مرزی استان کردستان بیان نمودند

  پیام و هدف این صعود توسط مسئول تیم بدین شرح اعلام گردید:
اولین هدف: کمک به جوانانی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند تا بتوانند بار دیگر بر قله های دانایی و توانایی بایستند
دومین هدف : گرامیداشت یاد و خاطره زنده یادان محمد اوراز – سامان نعمتی و مقبل هنرپژوه در ارتفاعات هیمالیا

در خاتمه معرفی  اعضای انتخابی و مسئولین انجام گرفت و  سید واسع موسوی مسئول فنی تیم سخنانی را در باره روند انجام کار و مشکلات عدیدیه آن طی یک سال را بیان داشتند.

در پایان افراد شرکت کننده در مراسم، پس از گرفتن چند عکس با اعضای تیم، خداحافظی نمودند.  
 آرزوی موفقیت و پیروزی برای اولین تیم برون مرزی استان کردستان را از خداوند منان مسئلت می نماییم باشد که همواره بر قله های رفیع انسانیت صعود نمایند.

روابط عمومی گروه کوهنوردی قاجر قروه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *