صعود به ارتفاعات بدر

۹ نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر طبق برنامه شش ماهه دوم به ارتفاعات بدر صعود نمودند

گزارش برنامه را در ادامه مطلب بخوانید….

گزارش برنامه…..

بعد از هماهنگی های لازم با سرپرست این برنامه آقای کورش دروزمی ساعت ۱۷:۱۵ عصر پنج شنبه از چهار راه مدرس به همراه ۹ نفر از اعضای گروه به سمت کوه بدر راهی شدیم.
برای رسیدن به دامنه کوه از این مسیرها می توان گذشت: از قروه به طرف روستای قلعه سرتیپ آباد امین آباد پیرسلیمان و از آخرین روستا یعنی پیرسلیمان پناهگاه قابل مشاهده می شود.

پس از پیمودن مسافت فوق ساعت ۱۷:۵۸ دقیقه از ماشین پیاده شدیم و به سمت پناهگاه گام برداشتیم.

باد نسبتا شدیدی می وزید  مشکلی ایجاد نکرد و راس ساعت ۹ همگی به پناهگاه رسیدم.

وسایل ها را در یکی از اتاق ها گذاشتیم  و با هم شام را میل کردیم.

تا ساعت ۱۱ مشغول حرف زدن و یاد آوری خاطره ها گذشته شدیم و بعد درورن کیسه خواب هایمان خزیدیم.

باد شدت قابل ملاحضه ای پیدا کرده و نگران صعود فردا هستم.

حدود ساعت ۱۲ آقای شهرام نعمتی و طیب صالحی از پیش کسوت های گروه  به پناهگاه آمدند .

۹۲/۷/۱۲ جمعه

ساعت ۶:۳۰دقیقه صبج از خواب بیدار شدیم. باد مجال صعود نداد و به صلاح دید سرپرست در پناهگاه ماندیم.
صبحانه را میل کردیم و موقع بازگشت یک گله ده تای گراز را دیدم که به سمت قله بدر می رفتن.

ساعت ۱۱:۱۶ صبح از پناهگاه به سمت روستا راهی شدیم و در نهایت ۱۳:۰۴ دقیقه ظهر به قروه رسیدیم.

گزارش از: ادیب خالدیان

تاریخ اجرای برنامه: ۱۱ و ۱۲ مهر ۱۳۹۲
شرکت کنندگان آقا: سیامک جعفری, عرفان آزادی ,کامران محمدی, کیوان صالحی, محمد نعمتی, محمد سعید حنیفی، علی حسن بیگی، ادیب خالدیان، کورش دره وزمی(سرپرست)