صعود به قله سه کوزان (بروجرد)

۶ نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر طبق برنامه شش ماهه اول ۱۳۹۱ به قله سه کوزان در بروجرد صعود نمودند.

گزارش برنامه قله سه کوزان بروجرد
۱۳۹۱/۲/۲۸
طبق قرار قبلی راس ساعت ۱:۳۰ به اتفاق اعضاء گروه از قروه به سمت همدان حرکت کردیم.پس از گذشتن از همدان،ملایر و بروجرد ساعت ۱۷:۱۵به روستای ونایی و محل پارکینگ اتومبیل ها رسیدیم پس از تعویض لباسها و آماده شدن اعضا گروه که حدودا یک ربع طول کشید به سمت باغات روستا به راه افتادیم مناظر بسیار زیبا و چشم نواز بود به گونه ای که خود به خود از سرعت پیمایش گروه به خاطر استفاده از طبیعت منطقه و گرفتن عکس کاسته میشد پس از عبور از کوچه باغها مسیر با شیب ملایمی ادامه پیدا میکرد ،چند شیب تند و مسیر سنگ لاخی کم کم مارا به محل استقرار چادر و شب مانی میرساند .راس ساعت ۲۱:۳۰به چشمه طوطیا رسیدیم و مشغول بر پایی سه تخته چادر که همراه داشتیم  شدیم.پس از صرف شام و گپ و گفت حدود ساعت ۱۱ همه به خواب رفته بودیم.صبح روز جمعه پس از صرف صبحانه ساعت ۷:۵۵به سمت قله حرکت کردیم.مسیر سنگ لاخی و در گاهی اوقات شن اسکی به همراه شیب نسبتا تند بود ساعت ۹:۳۰ همگی اعضا گروه به قله سه کوزان که مزار مردی کوه نورد بود رسیدیم پس از گرفتن عکس و استراحت مستقیما به سمت روستای ونایی حرکت کردیم و پس از رسیدن به روستا و صرف ناهار به سمت قروه حرکت کردیم.
گزارشگر: حمزه مبارکی

شرکت کنندگان آقا: عبدا…سنگین آبادی،آرش علیزاده،رامین سنگین آبادی،سیامک جعفری،حسین عسکری، حمزه مبارکی(سرپرست)