هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی کردستان صاحب سالن شد

“موسی مرادیانی” در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طی بازدیدی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج صورت گرفت، یکی از سالن‌های سر پوشیده این مجموعه ورزشی به هیئت استان اختصاص یافت.
وی در ادامه افزود: این سالن سرپوشیده در اندازه ۱۰۰ مترمربع است که در همین ابعاد دیواره سنگ‌نوردی استانداردی با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان در این مکان نصب خواهد شد.
رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و بهبود فضا‌های ورزشی برای علاقه‌مندان این رشته ورزشی دیواره سنگ‌نوردی دیگری در فضای باز محوطه مجموعه ورزشی ۲۲ گولان اختصاص خواهد یافت. به گفته وی، این سالن ورزشی به عنوان سالن اختصاصی سنگ‌نوردی مورد استفاده ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی قرار خواهد گرفت.
“مرادیانی” در ادامه از فعالیت چهار تیم سنگ‌نوردی در سطح شهرستان سنندج خبر داد و گفت: این چهار تیم در رده‌های مختلف سنی هستند که مشکلات آنان با نصب و راه‌اندازی این دیواره‌ها برطرف خواهد شد. وی همچنین به اختصاص سه دیواره استاندارد دیگر در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد اشاره کرد و افزود: این دیواره‌ها با همت و همکاری فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان در پایان سال جاری و اوایل سال آینده نصب و به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *