فراخوان اولین جشنواره‌ی انتخاب برنامه و اکسپدیشن برتر غارنوردی و غارشناسی کشور
به گزارش بخش غارنوردی فدراسیون؛ به منظور انتخاب برترین برنامه‌ها و اکسپدیشن‌های غارنوردی و غارشناسی کشور و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته، نخستین دوره رقابت و جشنواره انتخاب «برنامه و اکسپدیشن برتر غارنوردی و غارشناسی کشور» در سی و دومین گردهمایی علوم زمین و نخستین کنگره بین المللی «غارشناسی» برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت حضور دراین رویداد می‌بایست گزارش برنامه یا اکسپدیشن خود را در قالب فرمت نمونه حداکثر تا تاریخ اول بهمن ماه به ایمیلiran.speleo.conference@gmail.com  ارسال نمایند.
ذکر مشخصات ارسال کننده (نام و نام خانوادگی و شماره تماس) در ایمیل الزامی است.
پس از داوری، گزارشات دریافتی در روز اول گردهمایی ارائه و در پایان این کنفرانس از برنامه‌ها و اکسپدیشن‌های برتر تقدیر خواهد شد.
شایان ذکر است سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین المللی علوم زمین با رویکرد «غارشناسی» با همکاری مشترک  سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و بخش غارنوردی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی  در تاریخ ۲۸ بهمن ماه در دانشگاه بوعلی سینا همدان و ۲۹ بهمن ماه در غار علیصدر برگزار می‌شود که علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، شامل بخش‌های دیگری مانند نمایشگاه و مسابقه نقشه غارهای کشور، نمایشگاه و مسابقه عکس غار نیز خواهد بود.
این کنفرانس در شش محور؛ زمین شناسی غار، غارنوردی، باستان شناسی غار، دیرین شناسی و دیرینه محیط غارها، زیست شناسی غار و گردشگری ، حفاظت از کارست و غار خواهد بود و علاقمندان تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام جهت حضور و یا ارسال مقاله اقدام نمایند. ثبت نام، حضور و ارسال مقاله در این کنفرانس رایگان است.
برای دریافت فرمت نمونه گزارش از لینک زیر و یا پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس به نشانی http://cave.conference.gsi.ir استفاده نمایید: دریافت فرم
منبع: پایگاه خبری فدراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *