اعزام ۵ سنگ‌نورد به رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردیبهشت ۹۱

اشعاعی  در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص مسابقات سنگ نوردی نیز گفت: در سال جاری کار بسیار بزرگی انجام دادیم بطوریکه مسابقات “جام فجرمسترکاپ” را در تقویم فدراسیون جهانی سنگ نوردی گنجاندیم. این رقابتها از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه سال جاری با حضور ۸ کشور در زنجان برگزار شد که ورزشکاران ما در دو بخش به نشان طلا دست یافتند، ضمن اینکه دریک بخش هم جایزه ۳ هزار دلاری نفر اول نصیب ورزشکاران ایرانی شد.

شعاعی افزود: یک کار خوبی که در این دوره از مسابقات انجام شد این بود که فدراسیون جهانی سنگ نوردی را مجاب کردیم که بانوان ورزشکاری که از کشورهای دیگربه ایران می آیند برای شرکت در این مسابقات پوشش کامل اسلامی داشته باشند بطوریکه برای نخستین بار مسابقات مردان و زنان بطور همزمان با حضور تماشاگر برگزار شد.

وی در ادامه درخصوص برنامه برون مرزی تیم ملی سنگ نوردی گفت: نیمه اول اردیبهشت ماه سال آینده به منظور شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان، ۵ نفر از سنگ نوردان خود به نامهای حمیدرضا توزنده جانی و ایمان احسانی فر از نیشابور و همچنین داود رکابی، الناز رکابی و فرناز اسماعیل زاده از زنجان را در سه رشته سرعت، بولدینگ و سرطناب به این دوره از رقابتها اعزام خواهیم کرد.

منبع:خبرگزاری مه
ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *