تبریک به حسین رضایی برگزیده‌ در حوزه «پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی»
برای سومین سال متوالی؛
تقدیر از روابط عمومی فدراسیون در جمع برگزیده‌های فدراسیون‌ها
مراسم تجلیل از روابط عمومی‌ها و پایگاه‌های خبری برتر و برگزیده فدراسیون‌های ورزشی در سال ۹۳، با حضور معاون توسعه ورزش همگانی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در این بین روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی نیز برای سومین سال متوالی در جمع برگزیده‌ها معرفی و تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مراسم تجلیل از روابط عمومی ها و پایگاه های خبری برتر و برگزیده فدراسیون های ورزشی در سال ۹۳، با حضور «دکتر غلامرضا شعبانی بهار»، معاون توسعه ورزش همگانی و «مازیار ناظمی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولان روابط عمومی فدراسیون های ورزشی بیست وسوم تیر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.
در این مراسم؛ «حسین رضایی»‌ روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی به عنوان برگزیده‌ در حوزه «پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی» معرفی و تقدیر شد. 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ این انتخاب‌ها پس از یک‌سال بررسی عملکرد فدراسیون‌ها در بخش‌های مختلف و حضور سرزده  کارشناسان در محل روابط عمومی‌ها و در کارگروه روابط عمومی‌ها مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی صورت گرفته است.
منبع: پایگاه خبری فدراسیون
این موفقیت ارزشمند را به جناب”حسین رضایی” صمیمانه تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون برایشان خواستاریم. 
روابط عمومی گروه کوه نوردی قاجر قروه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *