۲ کوه‌نورد دیگر باشگاه آرش ارتفاعات «برودپیک» را ترک کردند
۲ کوه‌نورد دیگر باشگاه آرش که در کمپ اصلی قله برودپیک باقی مانده بودند، پس از اعلام پایان جستجوها به پایین منتقل شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، افشین سعدی و رامین شجاعی، ۲ نفر از کوه‌نوردان باشگاه آرش که تا روز پنجشنبه در بیس کمپ برودپیک مانده بودند پس از پایان جستجو ها برای یافتن ۳ کوه‌نورد ایرانی این باشگاه که پس از فتح قله برودپیک مفقود شده و جان خود را از دست داده بودند، آنجا را ترک کردند و به پایین آمدند.
این ۲ کوه‌نورد قرار بود از مسیر نرمال به برودپیک صعود کنند که به دلیل مصدومیت و شرایط نامناسب بدنی موفق به صعود نشدند و در کمپ سه و k2 باقی ماندند.
بر اساس صلاحدید مسئولان باشگاه آرش این ۲ تا پایان جستجوها در همانجا باقی ماندند و روز پنجشنبه پس از رضایت خانواده قربانیان مبنی بر پایان جستجوها به پایین منتقل شدند و در راه بازگشت به ایران هستند.
به گزارش فارس تیم ۵ نفره باشگاه کوه‌نوردی آرش ۱۹ خرداد برای فتح قله برودپیک در پاکستان عازم این کشور شدند که ۳ نفر از اعضای این تیم به نام‌های ( آیدین بزرگی، مجتبی جراهی و پویا کیوان) موفق به فتح قله از مسیر جدیدی به نام «ایران» شدند، اما هنگام بازگشت به پایین مسیر خود را گم کردند و به دلیل به پایان رسیدن آذوقه و حضور چند روزه در ارتفاعات جان خود را از دست دادند.
منبع: کوه نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *