تصویب تداوم برگزاری همایش نقد و بررسی کوه‌نوردی در حوزه‌های مختلف
آخرین جلسه‌ی هیئت رئیسه‌ی فدراسیون در سال ۹۱ با حضور اکثریت اعضای آن برگزار شد.
در این جلسه پس از ارائه‌ی اخبار رویدادهای اخیر فدراسیون و مباحث مربوط به ساماندهی اداره‌ی امور پناهگاه‌ها و بررسی چالش‌ها و مسائل موجود، گزارشی از برگزاری همایش ایرانیان و صعودهای برون مرزی و گردهمایی هیئت‌های سراسر کشور در خراسان رضوی ارائه شد.
در این جلسه؛ ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این دو برنامه؛ بر اساس بازخوردهای صورت گرفته از همایش ایرانیان و صعودهای برون مرزی، با تصویب هیئت رئیسه‌، بر تداوم برگزاری همایش‌ مذکور با رویکرد نقد و بررسی وضعیت کوه‌نوردی در حوزه‌های مختلف، به صورت سالیانه یا حداکثر دوسالانه (در تهران و یا سایر استان‌های مستعد) تأکید شد.
شایان ذکر است؛ همایش ایرانیان و صعودهای برون‌مرزی که با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از استان‌ها و شهرهای مختلف برگزار شد، بر اساس نظرسنجی‌ها، پایش و ارزیابی صورت گرفته در ۱۱ مؤلفه‌، در مجموع ۶۶ درصد از شرکت‌ کننده‌گان از برگزاری و موارد مربوطه رضایت داشتند، ۲۶ درصد دیدگاه متوسط و  ۸درصد آن را ضعیف برشمردند.
گفتنی است: بر اساس نظرات مکتوب شده در ذیل برگ‌های نظرسنجی؛ تقریباً قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان، برگزاری همایش را مفید قلمداد نموده و با ارائه‌ی نقطه‌نظرات انتقادی و پیشنهادی؛ خواستار تداوم برگزاری آن شده بودند.  
منبع:‍پایگاه‌خبری‌فدراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *