سنگنوردان قاجر در چهارمین راک تریپ چالابه.
۴ تن از اعضای باشگاه کوه نوردی، سنگنوردی و غارنوردی قاجر در چهارمین راک تریپ چالابه یادواره مرحوم حسن جوادیان که از روز پنجم تا هفتم اردیبهشت در منطقه چالابه کرمانشاه برگزار شد، شرکت نمودند.
سنگوردانی از سراسر ایران و چندین سنگنور خارجی هم در این برنامه حضور داشتند

گزارش برنامه…
این برنامه چهارمین سفر سنگ چالابه یادواره مرحوم حسن جوادیان که از روز پنجم تا هفتم اردیبهشت در منطقه چالابه کرمانشاه برگزار شد که سنگوردانی از سراسر ایران و چندین سنگنور خارجی هم حضور داشتند .
تیم ما هم روز ۶ اردیبهشت ساعت ۱۵ با یک دستگاه خودرو سواری راهی منطقه شدیم ساعت ۱۷:۳۰ به منطقه رسیدیم.
 از ازدحام ماشین های پارک شده می شد تعداد بالای سنگ نوردها را حس کرد.
 ماشین را پارک کرده و به کمپ رفته و  پذیرش شدیم سپس مشغول برپا کردن چادر شده و شب بعد از صرف غذا با بقیه دوستانی که اشنایی داشتیم درباره مسیر ها حرف زدیم ‌.
صبح ۸:۳۰ بعد از صرف صبحانه ابزار فنی لازم برداشته  به سمت مسیر ها رفتیم از همان اول مسیر ترافیک سنگنوردها را  می حس کردیم.
 با یکی دو مسیر نسبتا راحت شروع کردیم محمد سعید که با چند تن  از اعضای تیم ملی اشنا بود با انها کار کرد من و پدرام هم بر روی یکی دوتا مسیر دیگر کار کردیم بعد کمی هم کارهای فنی را تمرین کردیم.
ساعت ۱۸:۳۰  وسایل را جمع کرده به سمت قروه برگشته در نهایت ساعت ۱۱شب همگی به سلامت رسید
گزارش ار سینا ابراهیمی

تاریخ اجرای برنامه: ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
شرکت کنندگان آقا: سیناابراهیمی.محمدسعید حنیفی.پدرام نعمتی(سرپرست)