برگزاری نخستین گردهمایی جامعۀ اکوتوریسم کشور در شاهرود
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از برگزاری نخستین گردهمایی جامعۀ اکوتوریسم کشور در این شهرستان خبر داد.
حمید رضا حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی جامعۀ اکوتوریسم کشور در این شاهرود گفت: این مراسم طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ بهمن ماه سالجاری در روستای ابر شهرستان شاهرود برگزار می شود.
وی افزود: بازدید از مجموعۀ تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، ارتفاعات پوشیده از برف جنگل ابر و دالان بهشت، رمل های ماسه ای کویر چاه جام، موزۀ تخصصی آب و برگزاری نشست های تخصصی در ارتباط با مسائل زیست محیطی و حفاظت از عرصه های طبیعی از جمله برنامه های این گردهمایی است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان شاهرود اضافه کرد: در کنار این برنامه تجلیل از فاتحان قله های مرتفع جهان و یادمان قهرمانان درگذشته کوهنوردی و شهدای عرصۀ محیط زیست انجام خواهد شد.
حسنی خاطرنشان ساخت: این گردهمایی توسط دفتر خدمات مسافرتی هیرکان سفر با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و شهرستان شاهرود، شبکه تشکل های زیست محیطی استان، ماهنامۀ سیاحت و سفر، فصلنامۀ کوه و مؤسسۀ طنین طبیعت تیرگان برگزار می شود.
وی در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این گردهمایی می توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی www.hirkantour.com مراجعه کنند
ارسال خبر توسط آقای مجید آشوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *