کمپ کویری شهداد به روی گردشگران باز می‌شود

 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در حالی از بازگشایی کمپ کویری شهداد تا پایان آذر امسال خبر داد که به تازه گی در این منطقه گردشگری به روی گردشگران بسته و اعلام شده بود تا دو ماه آینده امکان بازدید از این مکان برای گردشگران وجود ندارد.
حسین شمس‌الدینی در حاشیه بازدید از کمپ کویری شهداد در گفت‌و گو با فارس با اشاره به آغاز فصل سرما و حضور مجدد گردشگران در این کمپ اظهار کرد: باید با اتمام کار ساماندهی کمپ کویری تا پایان آذر امسال حداقل امکانات برای علاقه‌مندان به طبیعت زیبا و منحصر به‌فرد این منطقه فراهم شود.
وی با بیان این‌که به دلیل قرار گرفتن منطقه گرم گندم‌بریان در کنار کلوت‌ها حضور گردشگران در فصل تابستان سخت است، افزود: کاهش قابل ملاحظه دما در فصل سرما موجب حضور چشمگیر گردشگران دراین ایام می‌شود.
شمس‌الدینی توسعه گردشگری داخلی را موجب رونق اقتصادی استان کرمان قلمداد کرد و افزود: ایجاد زیرساخت لازم برای حضور گردشگران در این خطه از اولویت‌های کاری مسئولان گردشگری است.
وی با اشاره به علاقه بسیار زیاد گردشگران خارجی برای بازدید از کلوت‌های شهداد خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن مکانی مناسب در این منطقه رسم مهمان‌نوازی ایرانیان به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود.
این مسئول با بیان این‌که باید مدیریت کمپ کویری شهداد به بخش خصوصی واگذار شود، تصریح کرد: در حال حاضر تمام قسمت‌های کویر غیر از کمپ کویری شهداد قابل استفاده برای گردشگران است و کمپ نیز بزودی مجدد راه‌اندازی می‌شود…

خبرگزاری فارس- کلاغها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *