صعود به قله پنجعلی

مورخه ۲۲ دی ماه ۹ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قله پنجعلی صعود نمودند.

نفرات شرکت کننده: مهدی مهدی عراقی ، مهدی معظمی ، محمد میرانی ، محمد رضا جلالی ، نبی شفیعی ، شهرام نعمتی
کورش دره وزمی (سرپرست)
علی مفاخری (مسئول فنی)
حسین عربیان (امدادگر)

گزارش برنامه…
جمعه ساعت ۵:۳۰ از چهارراه مدرس به سمت روستای کنگره حرکت کردیم.
پس از رسیدن به روستا از جاده خاکی ابتدای روستا به سمت آخرین جاده خاکی رفتیم.
خودرو ها را در آخرین خانه باغ گذاشتیم.
ساعت ۶:۳۰ به سمت قله ، از روی یال وسط حرکت کردیم.

ساعت ۷ کم کم هوا روشن شد و ما در وسط مسیر بودیم ، وزش باد تندی در بالای خط الراس می‌وزید و مه شدید همه جا را فرا گرفته بود.

ساعت ۸:۲۵ به ابتدای مسیر شکاف و تنوره رسیدیم.
و به علت یخ زدگی سنگها و سرمای شدید موجود در ادامه مسیر ۲ نفر از همنوردانمان همانجا ماندند و بقیه نفرات به سمت قله حرکت کردیم

ساعت ۸:۵۰ به قله رسیدیم و پس از گرفتن چند عکس یادگاری به سمت همنوردان که در قسمت پایین تنوره منتظر ما بودند پیوستیم ، از کارگاه موجود استفاده کردیم و یک کارگاه توسط آقای شهرام نعمتی ایجاد شد و به صورت حمایت تک به تک به پایین رفتیم زمان زیادی صرف شد اما همگی با سلامت کامل به پایین تنوره رسیدیم و سپس به مسیر خود ادامه دادیم

ساعت ۱۰ کنار تخت سنگ بزرگی پناه گرفته و صبحانه خوردیم.
سپس از دره سمت چپ به سمت پایین حرکت کردیم.

ساعت ۱۱ کنار خودروها رفته و ساعت ۱۲ تمامی افراد گروه در سلامت کامل به قروه رسیدیم.