شب مانی در قله وزیر

مورخه ۱۴ و ۱۵ دی ماه ۹ تن از اعضای باشگاه قاجر به همراه یک میهمان طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قله بدر و وزیر صعود و همانجا شبمانی نمودند.

نفرات شرکت کننده : میلاد علم خواه (میهمان) , مهدی معظمی ، مهدی مهدی عراقی ، علیرضا میمنت ، محمد رضا جلالی ، محمد میرانی ، حسین عربیان ، شاهین نادری ، شهرام نعمتی (مسئول فنی) ، علی مفاخری (سرپرست)

گزارش برنامه…
پنج شنبه ساعت ۱۵ از چهارراه مدرس به سمت روستای پیر سلیمان با دو خودرو سواری راهی شدیم.

ساعت ۱۵:۳۰ به روستای پیرسلیمان رسیده و پس از جمع کردن وسایل راهی پناهگاه شدیم.

ساعت ۱۶:۴۰ به پناهگاه رسیده و استرحت کوتاهی کردیم.
بعضی از همنوردان آبگیری نموده سپس راهی قله شدیم.

ساعت ۱۷:۴۰ به سکو رسیدیم.
با توجه به سرما و باد شدید (سرعت باد ۴۵ کیلومتر در ساعت می شد) چند دقیقه ایستاده، لباس گرم و دستکش دوپوش را پوشیدیم سپس به راه خود ادامه دادیم.

فاصله دو قله در مه فرو رفته و مشخص نبود.
مطمئن بودیم که شب سردی را خواهیم داشت و آرام آرام به راه خود ادامه دادیم.

ساعت ۱۹ به قله وزیر رسیده و در وضعیت بسیار سخت در شرایطی که سرعت باد بین ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر می شد کمپ را برپا کرده و به داخل چادر رفتیم .

از آنجایی که دو همنوردمان به علت مشغله کاری نتوانستند همراه ما باشند، قرار شد ساعت ۱۹ از قروه حرکت کنند.
با ایشان تماس گرفتیم و با راهنمایی های لازم قرار شد که شب را در پناهگاه بمانند و فردا صبح به ما ملحق شوند.

پس از استراحت و صرف شام خوابیدیم.
فردا صبح تیمی از شهر سنندج همراه خانم الماسی به قله وزیر رسیدند و قصد صعود به قله پریشان را داشتند با آنها احول پرسی کرده و راهی شدند.
دونفر از همنوردان که در پناهگاه بودند به ما ملحق شدند و پس از صرف صبحانه و گرفتن چند عکس یادگاری به سمت پناهگاه رفتیم

ساعت ۱۰:۳۰ در پناهگاه چند نفر از کوهنوردان که مشغول صرف صبحانه بودند را دیدیم و پس از استراحت کوتاهی با آنها خداحافظی کرده به سمت روستای پیرسلیمان راهی شدیم. ساعت ۱۱ به روستای پیرسلیمان رسیده سوار خودروها شدیم و ساعت ۱۱:۳۰ در صحت وسلامت کامل به شهر قروه رسیدیم.