گلگشت وصعود به قله پریشان

مورخه ۲۹ اردیبهشت ۱۶ تن از اعضای باشگاه قاجرطبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول گلگشتی به پناهگاه و صعود به قله پریشان نمودند.
در این برنامه ۴ مهمان حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این برنامه:
خانمها: صدیقه نور بخش، آذر زارعی، شریفه دولتی، زهرا قاسمی، عفت مرادی، منیژه مرادی، یاسمن نعمتی، (مسئول فنی)
الهه رضایی، مهناز زندی (مهمان برنامه)
آقایان: طیب صالحی، علی الیاسی، شهرام نعمتی، فرهاد طاهری، محمد جلالی، محمد میرانی، جلال حنیفی، علی رضا میمنت آبادی، کورش دروزمی(سرپرست)
آقایان احمد مرادیان وامیر علی مخدومی (مهمان برنامه)


گزارش برنامه..


روز جمعه ساعت ۶ صبح از چهار راه مدرس با ۴ ماشین سواری به سمت کوه پریشان حرکت کردیم. در مسیر حرکت از جاده میهم سفلی، میهم علیا، ولی آباد و نعمت آباد گذشته و ساعت ۶:۳۰ به دامنه کوه رسیدیم.
هوا نیمه ابری بود اما بسیار دلچسب بود.
طبیعت با گل‌های رنگارنگ با زیبایی خاصی جلوه گری می‌کرد.
بعد از ۴۰ دقیقه کوهپیمایی ساعت ۸ به پناهگاه رسیدیم.
پس از استقرار ساعت ۸:۲۴ چهار نفر از اعضا شامل آقایان: محمدجلالی، محمد میرانی، علی رضا میمنت آبادی و شهرام نعمتی به سمت قله راهی شده و ساعت ۹:۳۰ به قله رسیدند.
آنها پس از استراحتی کوتاهی ساعت ۱۰:۳۰ به پناهگاه بازگشتند. در این فاصله سایر اعضا در پناهگاه مشغول صرف صبحانه و استراحت بودند. نهایتا در ساعت ۱۱ همه اعضا با هم به سمت پایین به راه افتادند و ساعت ۱۲:۳۰ همگی در صحت و سلامت به داخل شهر رسیدند.
در این برنامه ۴ کودک گروه را همراهی میکردند که شیرینی برنامه را چند برابر کرد: بردیا دروزمی ۹ ساله. یسنا الیاسی ۷ ساله.پویان مرادیانی ۶ ساله . جوانا مرادیانی ۴ ساله.
گزارش از کورش دره وزمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *