شب مانی در قله بدر

شب مانی در قله بدرمورخه ۲۱ اردیبهشت ماه ۷ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماه اول به قله بدر صعود و همانجا شبمانی نمودند.
نفرات شرکت کننده: آقایان شهرام نعمتی ، علیرضا میمنت آبادی ، محمد رضا جلالی ، محمد میرانی ، حسین عربیان ، مهدی مهدی عراقی ، علی مفاخری (سرپرست)

گزارش برنامه….
روز پنج شنبه ساعت ۱۶ از چهارراه مدرس با دو خودرو به سمت روستای پیرسلیمان حرکت کردیم.
ساعت ۱۶:۳۰ به روستای پیرسلیمان رسیده و پس از جمع کردن وسایل راهی شدیم.
پس از بیست دقیقه پیمایش از دره سمت چپ به نام ( سولان) به راه خود ادامه دادیم.

مسیر بسیار سر سبز و پر از چشمه های جوشان بود ، صدای آب و پرندگان فوق العاده زیبا و قشنگ بود.
پس از ۱۵ دقیقه پیمایش، استراحت کوتاهی به جهت کم کردن لباس انجام دادیم.
ساعت ۱۷:۵۰ به اولین چشمه در انتهای مسیر دره رسیدیم و چند دقیقه آبگیری و استراحت کرده و پیمایش را ادامه دادیم.
پس از ۲۰ دقیقه بر روی خط الرس رسیده و نمای زیبایی از کوه پریشان و قله یوسف سیاه نمایان شد.
منطقه سرسبز و چشم انداز بسیار زیبایی داشت.
ساعت ۱۹:۲۰ به قله بدر رسیده و چادرها را برپا کردیم.
پس از یک ساعت و در هوایی بسیار خوب و بهاری خوابیدیم.
صبح ساعت ۸ از خواب بیدار شده و پس از صرف صبحانه راهی سمت پناهگاه شدیم.

در مسیر کوهنورادن متعددی از شهرهای همدان و سنندج در مسیر بودند که به سمت قله می رفتند.

ساعت ۱۰ به پناهگاه رسیده و پس از استراحت راهی روستای پیرسلیمان شدیم.
ساعت ۱۱ سوار خودرو ها شده و به سمت قروه حرکت کردیم. برنامه ساعت ۱۱:۳۰ در شهر قروه پایان یافت.