صعود به قاجر و سامان

مورخه ۶ فروردین ماه ۴ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول به قلل قاجر و سامان در جنوب قروه صعود نمودند.

گزارش برنامه در ادامه مطلب..

قله قاجر

قله سامان

اعضای شرکت کننده:

آقایان: شهرام نعمتی- مهدی مهدی عراقی- محمد زارعی

بانوان: پروانه احمدی منصور

گزارش برنامه…

روز جمعه ساعت ۶ صبح با یک دستگاه خودرو سواری از چهار راه مدرس راهی روستای پیرسلیمان شدیم.

ساعت ۶:۲۵ به روستا رسیده خودرو را کنار دکل مخابراتی پارک کردیم.

حرکت به سمت قله قاجر

ساعت ۶:۳۰ از مسیر یال غربی پناهگاه بدر به سمت قله قاجر حرکت کردیم. در مسیر به ۶ نفر کوهنورد که از تهران و کرمانشاه آمده بودند رسیده و به مسیر خود ادامه دادیم.

وقتی که به روی یال رسیدیم، متوجه شدیم گروه تهرانی و کرمانشاهی نیز از مسیر ما مشغول صعود هستند.

حرکت به سمت قله سامان

دو تن از همنوردها بسمت قله سامان به صعود خود ادامه داده و دو نفر بعدی مشغول استراحت شدند.

در حین استراحت برای صحبت با تیم تهران، پائین آمده و مسیر اصلی صعود قله بدر را به آنها نشان دادیم.

تیم تهران و کرمانشاه مشغول صرف صبحانه شدند و ما به مسیرمان ادامه دادیم.

ساعت ۸:۳۰ تیم دو نفره اولی به قله سامان رسیدند.

صعود به قله قاجر

تیم دوم که آهسته تر حرکت می کرد، قله قاجر را صعود نموده و در قله منتظر بازگشت تیم اول شدند.

مسیر قله قاجر

بعد از ۲۰ دقیقه تیم اول نیز به قله قاجر رسیده پس از گرفتن عکس و ثبت خاطرات بطرف پناهگاه بدر پایین آمدیم.

حرکت به سمت پناهگاه

وقتی که به پناهگاه رسیدیم، متوجه شدیم که تیم تهران و کرمانشاه نیز در حال صعود قله قاجر هستند.

پناهگاه بدر

حرکت به سمت روستا و قروه

پس از استراحتی کوتاه، به طرف روستا حرکت کرده و در ساعت ۱۰:۲۵ به قروه رسیدیم.