اعضای هیات مدیره سومین دوره انجمن غارو غارشناسی ایرانیان انتخاب شدند
روز جمعه با همکاری سازمانهای مردم نهاد فرمانداری محترم تهران و با حضور سرکار خانم دکتر پیشدارمسوول ستاد توان افزایی فرمانداری تهران و جمعی از پیشکسوتان مسوولان و مدیران سازمانهای ذیربط ، سومین دوره انتخابات تنها انجمن تخصصی غار و غارشناسی  با حضور بیش از یکصد نفر اعضای این انجمن از سراسر کشور با شور و هیجان وصف ناشدنی در سالن بزرگ اجتماعات فرمانداری تهران برگزار گردید. لازم به ذکر است در بخش نخست این گردهمایی خانم دکترپیشدار مسوول ستاد توان افزایی فرمانداری تهران بعنوان یکی از سخنرانان جلسه در خصوص نقطه نظر مثبت فرماندار محترم و معاون سیاسی فرمانداری تهران در استفاده از توانمندیها و پتانسیل سازمانهای مردم نهاد سخنرانی ایراد و از حاضرین درخواست نمودند در راستای حفظ و شکوفای کشور ایران کوتاهی نکرده و بازوان مشاوره مناسبی برای مسوولین باشند. همچنین افزودند انجمن غارنوردان با کیفیتی که از حضور پرشور اعضای آن در این مجمع دیده می شوند مسولیت سنگین تری برای حضور در جایگاه مشاورتی و با سازمانهای ذیربط دارند. 
 در بخش دیگری از این جلسه توسط پیشکسوتان حاضر، ازسیستم سخت افزاری و نرم افزاری جدید کارتهای شناسایی الکترونیکی که قابلیت ذخیره اطلاعات شخصی و استفاده در مجامع داخلی یا بین المللی امکان استفاده بازخوانی اطلاعات اولیه با سیستم گوشیهای اندروید را دارند رونمایی و نخستین کارت شناسایی برای استاد چنگیز شیخلی پدر غارشناسی ایران صادر گردید.
در بخش دوم این جلسه با انتخاب هیات رئیسه ضمن ارائه گزارشات هیات مدیره و بازرسین و شنیدن پیشنهادات اعضاء ، پانزده کاندیدای هیات مدیره این دوره هر کدام به مدت ۳ دقیقه به معرفی خود و برنامه های آینده پرداختند و با کناره گیری دو تن از کاندیداتورها و پس از توزیع برگ رای بین حائزین شرایط رای دادن  انتخابات در دور اول سه نفر از اعضای هیات مدیره با کسب حداکثر قانونی آراء به هیات مدیره راه یافته و به انتخابات دو تن از اعضای دیگر به انتخابات دوم کشیده شد.
نتایج این انتخابات که تا ساعت ۱۹ به طول انجامید به شرح ذیل اعلام و مورد تایید هیات رئیسه قرار گرفت.
یونس شریعتمداری (تهران) – پیمان یاوری (تهران) – مسعود حمیدی ( گیلان) – عبدالرضا ابراهیمی (کرمان) – محمد خورشیدی (خراسان رضوی) – قاسم قادری ( فارس ) – یوسف واقف (تهران) ، به ترتیب بعنوان اعضای اصلی و علی البدل و آقایان محمد مهدی پناه و آرش نقافی بعنوان بازرسین اصلی و علی البدل انتخاب گردیدند.
حضور و همکاری بیش از ده نفر از پرسنل زحمت کش فرمانداری از اولین لحظات صبح روز جمعه تا پایان ساعت ۱۹ جلسه در بخشهای مختلف بسیار قابل تقدیر و تحسین بوده است.
 منبع: انجمن غار و عارشناسان ایرانیان
انتخاب شایسته آقای محمد مهدی پناه در هیات مدیره سومین دوره انجمن غارو غارشناسی ایرانیان را به ایشان و جامعه ورزشی استان کردستان تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون برایشان داریم.
روابط عمومی گروه کوه نوردی قاجر قروه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *