اطلاعیه: قابل توجه مؤلفان و ناشران؛ فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب
به اطلاع می‌رساند؛ فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی قصد دارد بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و معطوف به رویکرد توسعه‌ی فرهنگ مطالعه کتاب و حمایت از مؤلفین و ناشران حوزه‌ی کوه‌نوردی‌و‌صعودهای ورزشی،  در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ۹۴)  نیز شرکت کرده و با ایجاد غرفه‌ی اختصاصی و مشارکت اهالی این عرصه، به عرضه‌ی محصولات فرهنگی و منشورات این حوزه اعم از کتاب و مجله بپردازد. لذا با عنایت به تمرکز منشورات در یک غرفه وهمچنین اقبال عمومی نسبت به بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، بدین وسیله از یکایک مؤلفین و ناشران حوزه‌ی کوه‌نوردی‌و‌صعودهای ورزشی دعوت به عمل می‌آید تا از این بستر و فرصت مغتنم بهره‌ی لازم را ببرند.
شایان ذکر است؛ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با اعلام قبلی، غرفه فدراسیون هر روز میزبان حضور یک یا دو نفر از اهالی قلم، پیشکسوتان، قهرمانان و مسئولین خواهد بود تا بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان از نزدیک با این عزیزان به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازند.
مقتضی‌ست جهت هماهنگی‌های لازم و ارائه محصولات، حداکثر تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت  با کارگروه روابط عمومی فدراسیون  « مهدی هنرمند» شماره‌ی: ۰۹۱۲۲۰۷۶۳۰۸ تماس حاصل نمائید.
منبع: فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *