چهار سنگ‌نورد کشورمان عازم مسابقات جام جهانی در کشور«چین» می‌شوند
چهار سنگ‌نورد کشورمان به نام های «علی برات زاده»، «مجتبی خدائی»، «رضا کلاه‌‎سنگیان» و «حسین صادقی»، امروز پنج‌شنبه  ۴ اردیبهشت ماه ۹۳ ، عازم مسابقات جام جهانی در کشور«چین» می‌شوند.
این رویداد اولین مسابقه از سری رقابت‌های «جام جهانی» در سال ۲۰۱۴ است که در دو رشته «بولدرینگ» و «سرعت» در شهر «چانگ کینگ» چین و با حضور اغلب سنگ‌نوردان برتر جهان برگزار خواهد شد.
سنگ‌نوردان کشورمان که در رشته‌ی «بولدرینگ» این مسابقات شرکت خواهند داشت، ساعت ۲۳:۳۰ امشب عازم این رقابت‌ها می‌شوند و بامداد سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه به میهن باز خواهند گشت.
منبع: پایگاه خبری فدراسیون
اخبار تکمیلی
سنگ‌نوردان ایرانی نرفته، برگشتند! 
به گزارش رسیده؛ چهار سنگ‌نورد کشورمان به نام های «علی برات زاده»، «مجتبی خدائی»، «رضا کلاه‌‎سنگیان» و «حسین صادقی»، که  روز پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۹۳ ، عازم «دوحه» جهت شرکت در مسابقات جام جهانی در کشور «چین» شده بودند، گویا به دلیل ناهماهنگی هواپیمایی «قطر»، از ادامه سفر بازمانده و از «دوحه» به «تهران» بازگشتند!
این رویداد اولین مسابقه از سری رقابت‌های «جام جهانی» در سال ۲۰۱۴ می‌باشد که در دو رشته «بولدرینگ» و «سرعت» در شهر «چانگ کینگ» چین و با حضور اغلب سنگ‌نوردان برتر جهان در حال برگزاری است.
منبع: کوه نوشت
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *