نگرانی از سلامتی «عمیدی» در جریان صعود به «مون‌بلان»

پایگاه خبری فدراسیون: بنا بر گزارش رسیده؛ با خبر شدیم «مهدی عمیدی» کوه‌نورد خراسانی که در برنامه ای مستقل از تاریخ ۲۲ مهر ۹۱ جهت صعود به قله‌ی «مون‌بلان» عازم «فرانسه» شده بود، متأسفانه با گذشت قریب به یک ماه، هیچ گونه خبری از وی واصل نشده که این بی اطلاعی، نگرانی‌هایی را در پی داشته است.
در همین رابطه «ابراهیم نوتاش» که در کشور «فرانسه» به سر می‌برد، پی‌گیری‌های متعددی در خصوص جویا شدن از وضعیت وی از طریق راهنمایان و گروه های امداد و نجات «شامونی» انجام داده است که تاکنون جست‌و‌جوها نتیجه بخش نبوده است، اما پی‌جویی و تفحص هم‌چنان ادامه دارد.
شایان ذکر است: بنا بر اخبار واصله؛ «مهدی عمیدی» را آخرین بار کوه‌نوردانِ ایتالیایی حاضر در منطقه در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) در پناهگاه Tette rousse «مون بلان» مشاهده کرده‌اند که وی از قصد خود جهت صعود به  «ماترهون» در کشور سوئیس – پس از صعود «مون‌بلان» – خبر داده است که از آن تاریخ، به دلیل عدم تماس در خصوص وضعیت و موقعیتش، نگرانی‌ها قوت گرفته است.
خاطر نشان می‌شود؛ به رغم این‌که برنامه‌ی وی بدون هماهنگی با فدراسیون و به صورت کاملاً شخصی و منفرد انجام شده است، این فدراسیون بنا بر مقتضیات انسانی و اخلاقی، پی‌گیری‌های خود را از طریق تمامی مجاری و ارتباطات موجود ادامه داده و امید دارد هر چه زودتر خبر صحت و سلامت او مخابره شود.

منبع: کوه نوشت


آخرین خبر از سلامتی مهدی عمیدی

تکمیلی کوه نیوز: مهدی عمیدی آخرین بار در یکشنبه ۴ نوامبر ۲۰۱۲ (۱۴ آبان ماه ۹۱) نگاره خود را در فیس بوک تغییر داده است. بنا بر اخبار رسیده، مهدی عمیدی هیمالیانورد مشهدی هم اینک در صحت و سلامت کامل در فرانسه به سر می برد.

http://koohnews.ir/index.php/اخبار/کوهنوردی/۲۰۳۴-مهدی-عمیدی-در-صحت-و-سلامت-کامل-در-فرانسه-بسر-می-برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *