صعود به ارتفاعات کلاغ لان همدان

مورخه ۱۷ اسفند ۴ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به ارتفاعات کلاغ لانه در همدان صعود نمودند.
آقایان شرکت کننده در برنامه: شهرام نعمتی (مسئول فنی) محمدمیرانی(سرپرست) محمد رضا جلالی و علیرضا میمنت آبادی

گزارش برنامه..
روز پنجشنبه مورخ ۱۷ اسفند ساعت ۱۵ با یک دستگاه خودرو راهی همدان شدیم.
ساعت ۱۶:۱۰ خودرو را در پارکینگ گنج نامه همدان پارک کرده و بسمت پناهگاه میشان حرکت کردیم.
ساعت ۱۷:۱۰ به میدان میشان رسیده و پس از صرف چای در پناهگاه صعود ادامه یافت. مسیر مملو از برف متراکم بود . در محل تخت نادر هوا تاریک شده و باد نسبتا سرد و شدیدی می وزید.
بدلیل انباشت برف صعود از طریق یال سمت راست انجام گرفت و پس از عبور عرضی و تراروس دوزخ دره ساعت ۲۱ به پناهگاه کلاغ لان رسیده و تیم اتراق نمود.
داخل پناهگاه دمای هوا مناسب بود و اذیتی برای تیم نداشت.
نیمه های شب صدای مهیبی مانند انفجار به گوش رسید که احتمالا شکست برف و وقوع بهمن بود.
روز بعد بدلیل کولاک شدید و یخزدگی مسیر صعود ممکن نگردید.
تیم ساعت ۸ روز جمعه مورخ ۱۸ اسفند ماه پناهگاه را ترک کرده و نهایتاساعت ۱۰ برنامه در پارکینگ گنج نامه پایان یافت.