گلگشت و سنگنوردی قله یوسف سیاه

جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۲ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قله یوسف سیاه صعود نمودند.

اعضای شرکت کننده ، آقایان: طیب صالحی ، کامبیز اقدامیان ، کورش دره وزمی ، علیرضا میمنت آبادی ، محمد میرانی ، محمد رضا جلالی ، حسین عربیان ، علی مفاخری(مسئول فنی) ، شهرام نعمتی (سرپرست)

بانوان: صدیقه نوربخش ، الهه زارعی ، شریفه دولتی

روز جمعه ساعت ۶ صبح با سه خودرو از چهارراه مدرس به سمت روستای تکیه علیا حرکت کردیم.

مسیر معمولی کوهنوردی برای دستیابی به قله این کوه از جبهه جنوبی روستای تکیه علیا می باشد

پس از رسیدن به روستا با عبور از داخل روستا به سمت منبع آب حرکت کردیم و مقداری بالاتر خودرو ها را پارک کرده و به سمت چشمه راهی شدیم.

۵ نفر از اعضا در کنار چشمه زیر انداز را برپا کردند و مشغول درست کردن صبحانه شدند و ۷ نفر دیگر با سرقدمی آقای شهرام نعمتی راهی قله شدیم.

باد شدیدی در نزدیکی قله می وزید ، مه همه جای قله را گرفته و هوا بسیار سرد شده بود ، از مسیر دست به سنگ و از کنار سیم بکسل که ثابت گذاری شده بود عبور کرده و ساعت ۸:۲۰ به قله رسیدیم پس از چند عکس یادگاری به سمت پایین حرکت کردیم

ساعت ۹:۴۰ دقیقه به گروه اول کنار چشمه رسیده و صبحانه را صرف کردیم.
پس از گرفتن چند عکس یادگاری به سمت قروه راهی شدیم.