صعود به قله آوالان

مورخه ۵ آبان ماه ۴ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قله ۲۹۵۰ متری آوالان در کامیاران صعود نمودند.
اعضای شرکت کننده در برنامه:
شهرام نعمتی ، حسین عربیان ، مهشید الماسی (سرپرست) علی الیاسی (سرپرست فنی)

روز پنج شنبه ۴ آبان ساعت ۱۵:۳۰همراه ۳ نفر از اعضا باشگاه به قصد صعود ارتفاعات آوالان راهی روستای سرچی شدیم.
ساعت ۱۷.۳۰به روستای سرچی رسیده وشب را در باغات روستا در یک چادر با آموزش و استراحت سپری کردیم.
روز جمعه ۵ آبان بعد از جمع کردن چادر ساعت ۵:۴۵ به سمت قله حرکت کردیم. ازدومسیر می توان به قله رفت اولی تقریبا شیب دار ولی کوتاه و مسیر دومی شیبش کمتر اما طولانی تر است ما مسیر شیب‌دار را انتخاب کردیم. ساعت ۷:۱۰ به قله رسیدیم.
بعد از گرفتن چند عکس و صرف صبحانه به سمت روستای سرچی حرکت کردیم.
ساعت ۸:۴۵ به روستای سرچی رسیده وسپس همگی در نهایت صحت و سلامت ساعت ۱۱به قروه رسیدیم.

گزارش از مهشید الماسی

۳ دیدگاه در “صعود به قله آوالان

1. خداقوت دوستان یادش بخیر یه بار از همین روستا رفتیم قله یه بار هم از چنور رفتیم شب پناهگاه را گم کردیم همون پای قله چادر زدیم فردا دیدیم پای قله هستیم چه برنامه قشنگی بود علی اقا الیاسی یادته اون بالا آهنگ کرمانشاه حسن زیرک رو میخوندیم یادش بخیر خانم الماسی و عمه لیلا هم بودن خانمها تو چادر بودن ما بیرون خوابیدیم