صعود به قلل الوند و کلاغ لانه

مورخه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ پنج تن از اعضاء باشگاه طبق برنامه شش ماهه دوم به قلل الوند و کلاغ لانه صعود کردند.

آقایان: محمد میرانی، کورش دره وزمی، علیرضا میمنت آبادی، محمد رضا جلالی. شهرام نعمتی (سرپرست)

روز پنج شنبه با یکدستگاه خودرو شخصی ساعت ۱۶:۲۰ بطرف شهر همدان حرکت کردیم. ساعت ۱۷:۳۰ به گنجنامه رسیده و راهی پناهگاه کلاغ لانه شدیم.

مسیر حرکت را از ابتدای دره کیوار که از بالای آبشار شروع و از کنار اردوگاه پیشاهنگی عبور میکند،آغاز کردیم.
صدای آب و سر سبزی دره زیبائی منطقه را دوچندان کرده بود .
بعد از گذشتن از چند خانه عشایری هوا رو به تاریکی رفت. چراغ پیشانی ها را روشن کرده و در یک سکوت زیبای کوهستان به مسیر ادامه داده و ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه به پناهگاه رسیدیم. یک تیم ۵ نفره همدانی در آنجا بودند و با چای داغی از ما استقبال کردند ما هم پس کمی نرمش و حرکات کششی و عوض کردن لباس ، مشغول گرم کردن غذا شدیم پس از صرف شام و چای قرار شد فردا ساعت ۶ بطرف قله کلاغ لانه حرکت کنیم.
ساعت ۲۳ به کیسه خوابها رفته و مشغول استراحت شدیم.
جمعه ۲۸ مهر
ساعت ۵:۴۵ از خواب بیدار شدیم و پس از جمع کردن وسایل ساعت ۶:۱۰ دقیقه بطرف قله حرکت کردیم.
ساعت ۶:۲۰ به قله کلاغ لانه رسیدیم و چند عکس گرفته و راهی پناهگاه شدیم وقتی به پناهگاه رسیدیم دو نفر از اعضاء باشگاه ( آقایان محمدرضا جلالی و علیرضا میمنت آبادی) که بعلت مشغله کاری روز گذشته نتوانسته بودن با ما همراه شوند امروز صبح ساعت ۴ از قروه حرکت کرده بودند و در ساعت ۶:۵۰ خودشان را به پناهگاه رسانده و بطرف قله کلاغ لانه حرکت کردند ما سه نفر نیز مشغول صبحانه و منتظر آنان شدیم. پس از رسیدن همنوردان ساعت ۷:۳۰ پنج نفری بطرف قله الوند حرکت کرده و ساعت ۸:۱۰ دقیقه قله الوند نیز صعود شد. از مسیر میدان میشان بطرف پارکینگ گنجنامه حرکت کردیم ساعت ۹:۳۰ به پارکینگ رسیده و سپس بطرف قروه حرکت کردیم.