گلگشت و صعود به قله بدر

مورخه ۲۱ مهر ماه طبق برنامه زمانبندی شش ماهه دوم ۱۳ تن از اعضای باشگاه به همراه ۲ میهمان گلگشتی به پناهگاه بدر و صعود به قله داشتند.

اعضای شرکت کننده در برنامه:
آقایان: طیب صالحی، شهرام نعمتی ، فرهاد طاهری ، علی مفاخری ، محمد رضا جلالی ، محمد میرانی ، رحمان مرادیانی (سرپرست فنی)

خانم ها: صدیقه نوربخش ، زهرا قاسمی ، مهشید الماسی ، شریفه دولتی ، عفت مرادی ، یاسمن نعمتی (سرپرست)

اعضای مهمان خانم ها: زهرا خالدیان ، فاطمه مخدومی

 


روز جمعه ساعت ۶ از محل چهار راه مدرس توسط ۳ دستگاه خودرو سواری شخصی به سمت روستای پیرسلیمان و سپس به سمت پناهگاه رفته و در میانه راه به علت خرابی جاده در محلی موسوم به سنگ زرغام ماشین ها را پارک کردیم.

یکی از مسیر های دسترسی به قله بدر مسیری هست که باید از  ناحیه منفصل شهری قلعه سپس روستای سرتیپ آباد و سپس روستای امین آباد و نهایتا روستای پیر سلیمان گذشت. جاده تا روستای امین آباد آسفالت بوده و از آنجا تا روستای پیرسلیمان شن ریزی بوده که مشغول زیر سازی برای اجرای آسفالت هستند. از روستای پیرسلیمان به بعد نیز جاده خاکی می‌باشد.
از همان ابتدای پیاده شدن تیم به دو گروه تقسیم شدند. دوستانی که مایل به صعود به قله بودند زودتر و از مسیر دره سمت چپ صعود کردند و سایر دوستان به سمت پناهگاه حرکت کردند.

هوای پاییزی بسیار مطبوع و دلچسب بود. برگ درختان زرد شده بودو روز قبل هم کمی باران باریده بود. قدم زدن در طبیعت در این شرایط رویایی بود.
تیمی که به سمت قله رفته بودند پس از صعود قله در پناهگاه به سایر دوستان ملحق شدند و پس از صرف صبحانه همگی به سمت ماشین ها به راه افتادند و نهایتاً همگی در کمال صحت و سلامتی ساعت ۱۲به قروه رسیدند.
گزارشگر : رحمان مرادیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *