صعود به قله پریشان

مورخه ۲۷ مرداد ماه ۱۱ تن از اعضای باشگاه طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول به قله پریشان صعود نمودند.
در این برنامه ۶ مهمان حضور داشتند.

روز جمعه ۲۷ مرداد ماه با سه دستگاه خودرو شخصی ساعت ۴:۳۵ از قروه حرکت کرده و با عبور از روستاهای میهم و ولی آباد به روستای نعمت آباد رسیدیم.
مهمانان نیز که با خودرو شخصی آمده بودند در آنجا به ما پیوستند و با هم ساعت ۵:۲۲ حرکت را آغاز نموده از زیبایی‌های مسیر همراه با هوای مطبوع صبحگاهی و طلوع زیبای خورشید لذت بردیم.
ساعت ۶:۳۴ به پناهگاه رسیده و پس از توقفی کوتاه راهی قله شدیم.
در این برنامه همراهی فرزند خردسال همنوردمان آقای الیاسی (یسنا) جذابیت خاصی به صعود داده بود.

با توجه به اینکه اولین گروهی بودیم که اول صبح وارد منطقه شده در دامنه کوه با گله بزهای کوهی مواجه شدیم که در دو جبهه مختلف در حال حرکت بودند.
خوشبختانه امسال ظاهراً تعداد بزها افزایش یافته و کاملاً از جمعیت گله ها مشخص بود و ما هم از تماشایشان لذت بردیم.
ساعت ۸:۴۰ به قله رسیده و صبحانه را آنجا صرف نمودیم و بعد از ثبت خاطرات در قاب دوربین ساعت ۹:۱۰ به سمت پایین حرکت کردیم.
ساعت ۱۰:۲۵ به پناهگاه رسیده پس از استراحتی کوتاه و گرفتن عکس یادگاری حرکت کرده و ساعت ۱۱:۲۱ به ماشین‌ها رسیدیم.
ساعت ۱۲:۱۲ در شهر قروه برنامه پایان یافت.
شرکت کنندگان در برنامه:
جلال حنیفی، امیر مرادی، حسین عربیان، مهدی معظمی، علی الیاسی، علی مفاخری، پیام امانی، شهرام نعمتی (سرپرست) ،کورش دره وزمی (مسئول فنی)