صعود به قلل قولی زلیخا و گاوه لان

مورخه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ دو تن از اعضای باشگاه قاجر در یک فوق برنامه به قلل قولی زلیخا و گاوه لان در دیواندره صعود نمودند.
در این برنامه یک مهمان حضور داشت.

اعضای شرکت کننده آقایان: علی مفاخری ، کورش دره وزمی ، پیام رضایی (میهمان)

مورخ چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۳ با یک دستگاه خودرو سواری از شهر قروه به سمت دیواندره رفتیم.
داخل شهر دیواندره تابلو به سمت سقز حرکت کردیم و پس از مسافت تقریبا ۱۵ کیلومتر در مسیر سمت چپ تابلو روستای شریف آباد مشخص بود از آنجا به سمت روستای بست رفتیم.
ساعت ۲:۱۵ به روستای بست رسیدیم و خودرو را در خانه کوهنوردان روستا که در انتهای روستا قرار دارد، پارک کردیم و پس از ۲۰ دقیقه جمع کردن وسایل به سمت مسیر پاکوب و عبور از پل چوبی به راه خود ادامه دادیم.
لازم به ذکر است این صعود پس از برگزاری کارگاه آموزشی GPS توسط باشگاه قاجر توانستیم مسیر یابی را با کمک GPS انجام دهیم.
در مسیر پس از چهل دقیقه استراحت کوتاهی کردیم و به راه خود ادامه دادیم.
ساعت ۴:۳۰ به چشمه «کانی چاو رەش» رسیده و آبگیری کردیم.
پس از استراحت در مسیر ساعت ۵:۴۰ صبح بر روی گردنه با طلوع آفتاب بسیار زیبا مواجه شدیم.

ساعت ۶:۲۰ به قله گاوەلان رسیده و پس از انداختن چند عکس یادگاری به سمت قله بعدی به راه افتادیم.
لازم به ذکر است صعود به قله شاه نشین به دلیل امنیتی بودن منطقه انجام نشد.
ساعت ۶:۵۰ به قله قولی زلیخا رسیدیم و پس از انداختن چند عکس یادگاری به سمت «کانی چاو رەش» بە راه افتادیم و چهل و پنج دقیقه استراحت کرده و  صبحانه را در آنجا صرف کردیم.
پس از صرف صبحانه به سمت روستا حرکت کردیم و ساعت ۱۱:۰۵ به خانه کوهنوردان روستا رسیدیم ، سوار خودرو شده و به سمت قروه حرکت کردیم.
ساعت ۱۴:۳۰ در سلامت کامل به قروه رسیدیم.