صعود به قلل قزل ارسلان و دائم برف

مورخه ۲۸ آبان ماه ۹ تن ازاعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قلل قزل ارسلان و دائم برف در همدان صعود نمودند.

گزارش برنامه در ادامه مطلب…

قله قزل ارسلان

قله دائم برف

اعضای شرکت کننده در برنامه: علی مفاخری .مهدی مهدی عراقی .صالح یارعلی .کورش دره وزمی.محمد میرانی .علیرضا میمنت ابادی . محمد رضاجلالی .مهشید الماسی(سرپرست )شهرام نعمتی(سرپرست فنی)

گزارش برنامه…

جمعه ۲۸ آبان ساعت ۴صبح با دو ماشین سواری از قروه به سمت روستای وهنان در همدان که در دامنه قلل دائم برف و قزل قرار دارد حرکت کردیم.

ساعت ۵:۴۵ ماشینها را در ییلاقات عشایر پارک کردیم.

از ابتدای صعود حجم برف کم بود هر چه بالاتر می رفتیم ارتفاع برف بیشتر می شد.

به سر گردنه بین جانپناه و دو قله که رسیدیم ابتدا به سمت قله قزل حرکت کردیم با برف کوبی کل مسیر به زیر دیواره رسیدیم.

مسیر دارای حجم برف زیاد و  پودری بود.

آقای نعمتی هر جا لازم بود طناب انفرادیها را بهم وصل می کرد و مسیرها لغزنده را ثابت گذاری می کرد تا با اطمینان بیشتری صعود کنیم.

ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه به قله رسیدیم بعد از گرفتن عکس، جهت فرود ایمن کل مسیر را با طناب فرود پایین آمدیم.

ساعت حدود ۱۱:۳۰ به جانپناه رسیدیم.

بعد از استراحت ۱۰ دقیقه ای و خوردن تنقلات به سمت قله دایم برف حرکت نمودیم و بعد از یک ساعت  به قله رسیده سپس به جان پناه برگشتیم .

بعد از خوردن نهار بسمت ماشینها امدیم.

ساعت ۱۵:۱۵ سوار ماشینها شده و به سمت قروه حرکت کرده و همگی بسلامت به قروه رسیدیم.