پیمایش خط الراس سالداشی به قله قاجر

مورخه ۱۶ مهرماه ۱۲ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم خط الراس سالداشی به قله قاجر را پیمایش نمودند.

دراین برنامه ۳ مهمان حضور داشت.

گزارش برنامه در ادامه مطلب..

قله قاجر

پناهگاه بدر

نفرات شرکت کننده در برنامه آقایان: شهرام نعمتی- عبدالله سنگین آبادی- محمد میرانی-  حسین عربیان- علیرضا میمنت آبادی- محمد رضا جلالی- اکبرمخدومی- علی مفاخری- کوروش دره وزمی- نبی شفیعی- مهدی مهدی عراقی(سرپرست) مهدی معظمی( سرپرست فنی)

گزارش برنامه…

روز جمعه  ۱۶مهرماه همراه ۱۲ تن از اعضای باشگاه راس ساعت ۵  با سه ماشین به طرف سالداشی حرکت کردیم.

ساعت ۵:۳۵ به سر قدمی آقای عبدالله سنگین آبادی حرکت خود را به سمت قره یالکه شروع کردیم.

نزدیکی های قله قره یالکه به ۳ تن از کوهنوردان گروه چکاوک رسیدیم که به گروه ما پیوسته با هم ادامه دادیم.

در ارتفاعات قمرعلی حدود ۷ دقیقه استراحت کردیم و  پس از خوردن مقداری تنقلات آب و کمی چایی ادامه مسیر دادیم.

با متوجه به عدم آمادگی یکی از همنوردان در طول مسیر مجبور به استراحت بیشتری شدیم تا اینکه در مسیر ارتفاعات روستای آصف آباد با توجه به وضعیتش تصمیم به برگشت او به روستای اصف آباد گرفتیم. سرپرست فنی آقای معظمی و آقای شهرام نعمتی او را به روستا رسانده و با آژانس راهی قروه کردند.

صبحانه را در ارتفاعات آصف آباد مشرف به مانگه دول صرف کردیم و  مدت ۱۵دقیقه استراحت کرده سپس ادامه مسیر دادیم.

آقای نعمتی و آقای معظمی از روستا حرکت کرده و نزدیکی قله سامان به جمع ما پیوستند.‌

در قله سامان دو نفر از اعضای باشگاه و یک مهمان به جمع ما اضافه شدند و ۵ دقیقه در قله استراحت کرده و راهی  قله قاجر شدیم.

حدود ساعت ۱۲:۲۵ به قله قاجر رسیدم .

بعد از گرفتن عکس و خوردن آب، چایی و تنقلات به طرف پناهگاه حرکت کردیم.

ساعت ۱ به پناهگاه رسیدیم.

با هماهنگی با ۳نفر از همنوردانی که قبلاً از مسیر پناهگاه به  قله آمده بودند، با ماشین شخصی آنها راهی قروه شدیم.