صعود شبانه به قله قاجر

مورخه ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ۲۴ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به ارتفاعات بدر صعود نمودند.

۵ تن از اعضا شبانه به قله قاجر در جنوب قروه صعود کرده و بقیه افراد تا پناهگاه رفتند.

گزارش تصویری برنامه در ادامه مطلب..

اعضا در پناهگاه بدر کنار تندیس زنده یاد سامان نعمتی

مسیر روستا بسمت پناهگاه

گزارش برنامه..

روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه ۷ تن از اعضا ساعت ۱۵:۱۵ (آقایان: طیب صالحی- جلال حنیفی-محمد میرانی- علی رضا میمنت آبادی- محمد جلالی و بانوان: صدیقه نوربخش – لیلا صالحی) از چهارراه مدرس قروه با دو دستگاه ماشین سواری راهی شدیم.

پس از عبور از روستاهای قلعه- سرتیپ آباد- امین آباد ساعت ۱۵:۴۵ به آخرین روستا پیر سلیمان رسیدیم.

جاده تا امین آباد خوب بود اما سربالای بین روستای امین آباد تا پیرسلیمان برفی بود.

ابتدای روستای پیر سلیمان

دورنمای قله قاجر از روستای پیرسلیمان

پس از آماده شدن همنوردان ساعت۱۶:۰۵ بسمت پناهگاه حرکت کردیم.

قله قاجر

با وجودی که هوا کاملا صاف و آفتابی بود اما باد شدیدی می وزید.

ساعت ۱۸ به پناهگاه رسیدیم.

پس از حدود نیم ساعت آقای شهرام نعمتی نیز به جمع ما پیوست.

شام را داخل پناهگاه صرف کردیم.

بنا به پیشنهاد اعضا و نظر سرپرست قرار شده ۵ تن از اعضا(آقایان:طیب صالحی-شهرام نعمتی-محمد میرانی- علی رضا میمنت آبادی- محمد جلالی) راهی قله شوند.

اعضای تیم در هوایی مهتاب و شبی پر ستاره اما با سرعت شدید وزش باد ساعت ۲۲:۳۰ بسمت قله رفتند.

تیم ساعت ۲۳:۳۰ پا بر فراز قله نهاده و ساعت ۲۴ نیز به پناهگاه رسیدند.

۱۸ بهمن ماه

۱۶ تن از اعضا هم روز جمعه ساعت ۶:۰۵ از قروه با ۴ دستگاه سواری به روستای پیر سلیمان آمده راهی پناهگاه شدند.

اعضای تیم ساعت ۸:۳۰ در هوایی صاف اما با وزش شدید باد به پناهگاه رسیدند.

شیب زیر پناهگاه

پس از صرف صبحانه  و ثبت خاطرات همگی با هم راهی قروه شدیم.

smart

گزارش از لیلا صالحی

اعضای شرکت کننده در برنامه:

آقایان: طیب صالحی- شهرام نعمتی- جلال حنیفی- محمد جلالی- علی رضا میمنت آبادی- مهدی معظمی-میلاد مجد- مهدی لقایی-حسین عربیان- کیانوش الهیاری- مهدی عباسی-علی رضا میرانی- ادیب خالدیان- مشتاق لقایی- محمد میرانی(سرپرست)

بانوا: صدیقه نوربخش- عفت مرادی-شریفه دولتی- نگین یارویسی- سمیرا مقیمی- منیژه مرادی- رویا صمدی- فاطمه میرانی- لیلا صالحی(سرپرست فنی)