صعود به قله قزل ارسلان در همدان

مورخه ۱۰ شهریور ۹ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول به قله  3250 متری قزل ارسلان در همدان صعود نمودند. در این برنامه دو تن از همنوردان همدان نیز شرکت کردند.

جانپناه
مسیر قله
قله

گزارش برنامه….
 روز ۹شهریور با یک‌دستگاه ون ساعت ۱۶ از قروه به سمت پلیس راه همدان حرکت کرده و بعد از رسیدن به پلیس راه به سمت کرمانشاه رفتیم که بعد از تقریبا نیم ساعت از ابتدای روستا ساعت ۱۷:۳۰حرکت خودرا اغاز کرده ابتدا شیب بسیار مناسب که ماشین به راحتی تا نزدیکی های چادر و دامداری های موقت عشایر رفت.
بعد از عبور از حاده خاکی نسبتا تخت به مدت یک ساعت به دشتی رسیدیم که در کنار آن مسیر و حریان آب وجود داشت اما به دلیل ناشناخته بودن مسیر از پایین آب های مورد نیاز را برداشته و به سمت جانپناه حرکت کردیم.
 مسیر جانپناه شیب ملایمی دارد  ساعت ۲۰:۳۰ به جانپناه رسیدیم،در سمت راست جانپناه نسبت به قله فاصله ای به مسافت تقریبا ده دقیقه و پشت یال چشمه آب موجود میباشد.
بعد از صرف شام و گپ دوستانه خوابیدیم و صبح ساعت ۶بیدار شده  به سمت قله حرکت کردیم.
 بعد از تقریبا نیم ساعت مسیر دست به سنگ شروع شد و بعد از بیست دقیقه به قله قزل ارسلان رسیدیم و چند عکس یادگاری گرفته  به سمت جانپناه برگشتیم و‌پس از صرف صبحانه به پایین آمده و با ون که هماهنگ شده بود به قروه برگشتیم .
با تشکر از اقای فرهاد میهمی که زحمت زیادی برای اجرای این برنامه کشیدند.
گزارش: سینا ابراهیمی

تاریخ اجرای برنامه: ۹ و ۱۰ شهریور ۱۳۹۶
شرکت کنندگان آقا: پدرام نعمتی .محمدرضا صالحی.محمدمیرانی.علی میرانی.میلادصفا.میلادعلم خواه.محمودحمیدی .اسماعیل.سینا ابراهیمی.شهرام نعمتی (سرپرست)