برگزاری دوره امداد و نجات غار توسط انجمن غارنوردان و غارشناسان ایرانیان
آموزش امداد و نجات تیمی غارنوردی توسط مربیان اتحادیه اروپا از کشورهای بلغارستان و اسلونی
به دنبال نیاز به آمادگی غارنوردان و تمرین و ممارست آموزش تکنیکهای غارنوردی، پس از پیگیری های نماینده ایران در اتحادیه غار و غارشناسی و رایزنی های شخصی ایشان ، قرار بر این شد که ۸ تن از مربیان این اتحادیه از ۲ کشور بلغارستان و اسلونی در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۹ اردیبهشت ماه جاری میهمان ما در ایران باشند. قرار است دوره امداد و نجات در غار با ظرفیت محدود ۳۰ نفر از واجدین شرایط برگزار و شرکت کنندگان با تکنیکهای انفرادی (خود امدادی) و امداد تیمی آشنا شوند. بدیهی است که در پایان این دوره به افراد مورد تایید اساتید ، گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد. 
شرایط شرکت در دوره امداد و نجات تیمی غارنوردی:
۱ دانلود و تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن به ایمیل: rescue2014@iranspeleo.com  یا rescue2014@iransplo.com 
۲ داشتن حداقل مدرک پیشرفته غارنوردی
۳ دارا بودن بیمه ورزشی سال جاری 
۴ واریز وجه کلاس قبل از حضور 
 آخرین مهلت ثبت نام ۱۳۹۳/۰۲/۱۰ میباشد.
تبصره۱: هزینه شرکت در این دوره برای اعضاء انجمن ۳/۵۰۰/۰۰۰ریال و برای سایر شرکت کنندگان در صورت پذیرفته شدن ۵/۰۰۰/۰۰۰ریال میباشد. ( وجه واریزی افرادی که در این دوره ثبت نام اما در آن شرکت نمیکنند مسترد خواهد شد.) 
تبصره۲: دوستانی که تا کنون موفق به دریافت مدرک پیشرفته غارنوردی از فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نشده اند ، میتوانند با ارسال رزومه کاری و آخرین مدرک غارنوردی خود ، فرصت انتخاب را به کادر اجرایی برنامه واگذار نمایند.
تبصره۳: استانهایی که در آنها این انجمن دفتر رسمی دارد، میبایستی افراد شرکت کننده توسط دفتر فعال در استان خود به دوره فوق الذکر معرفی شوند.
تبصره۴: در استانهایی که این انجمن دفتر فعال ندارد، ظرفیت افراد شرکت کننده ۲ نفر خواهد بود. با توجه به محدودیت زمانی و نفرات ، اولویت با عزیزانی است که زودتر در این دوره ثبت نام نموده اند.
پیوست۱: دفاتر این انجمن در مراکز استانها شامل: ۱.کردستان ۲.اصفهان ۳.مشهد ۴.کرمان ۵. آذربایجان شرقی(تبریز) ۶.تهران ۷.همدان میباشند
پیوست۲: اعضا شرکت کننده در این دوره میبایستی هزینه شرکت در برنامه را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۰۴۶۰۳۴۴۱۷  بانک ملت  و یا  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۴۹۳۶۷۵۲۳۹ بانک ملی به نام آقای جواد نظامدوست واریز نمایند.
پیوست۳: دانلود فرم ثبت نام  
 http://s5.picofile.com/file/8120915834/Registration_Form2.rtf.html
پیوست۴: دانلود فرم ثبت نام در انجمن 
 http://s5.picofile.com/file/8120915984/register_on_ICSA.pdf.html
تذکر: این کلاس مخصوصا آقایان میباشد و این دوره در غار کتله خور و در استان زنجان برگزار و اطلاعات کاملتر در آینده منتشر خواهد شد. 
مسیولین برگزاری:
سرپرست دوره : آقای پیمان یاوری  ۰۹۱۸۳۳۳۶۱۲۵
کمک سرپرست: آقای سعید هاشمی نژاد ۰۹۱۵۵۱۴۷۲۵۳
مسئول امور اجرایی: آقای یوسف واقف ۰۹۱۲۱۳۵۰۴۵۵
مسئول ثبت نام: آقای یونس شریعتمداری 
 منبع: انجمن غارنوردان و غارشناسان ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *