فراخوان دوره مربیگری درجه ۳ صعودهای ورزشی مردان/استان‌های فاقد مربی
به آگاهی می‌رساند این فدراسیون در راستای اجرای تقویم سال ۹۳ و به منظور توسعه کمی و کیفی و ارتقای سطح آموزش در سراسر کشور در نظر دارد دوره مربیگری درجه ۳ صعودهای ورزشی در بخش مردان (استان‌های فاقد مربی) برای پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی سال ۹۲ به شرح زیر برگزار ‌نماید.
– مدارک مورد نیاز در زمان پذیرش:
ـ اصل کارت ملی
ـ اصل کارت بیمه ورزشی سال ۱۳۹۳
ـ ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و اعتیاد
ـ اصل فیش واریزی به مبلغ چهار میلیون ریال به حساب بانک ملی به شماره ۰۱۰۶۰۰۸۱۱۴۰۰۲ به نام فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی
– محل برگزاری: مازندران / شهرستان پلور/ مجتمع کوهستانی پلور
– زمان پذیرش: ساعت ۸ تا ۹ روز دوشنبه ۰۵/خرداد/۱۳۹۳ و اتمام دوره ساعت ۱۸ جمعه ۰۹/خرداد/۱۳۹۳
شرایط قبولی در دوره:
ـ حداقل نمره قبولی معدل آزمون های عملی۱۴ و نمره آزمون کتبی ۱۲ می‌باشد.
ـ گذراندن دوره تئوری سازمان درجه ۳ و ارائه پایان نامه تا مهلت مقرر از شروط قبولی در دوره می‌باشد.
ـ گذراندن یک دوره کارورزی در دوره پیشرفته صعودهای ورزشی با هماهنگی کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون برای قبول‌شدگان دوره مذکور الزامی می‌باشد.
– لوازم مورد نیاز:
ـ میانی (quick draw) ۳ عدد، گری گری، یومار،، آچار آلن ۶و۸ و آچار تخت ۱۷، رول و صفحه پلاک ۲ عدد، ابزار غیر کوبشی هر ۳ نفر یک ست، ابزار لازم رول کوبی، کارابین پیچ ۳ عدد، ابزار حمایتی، کلاه ایمنی (helmet)، چسب رنگی ۲ سانت رنگ های مورد نیاز (سفید، مشکی قرمز، بنفش، آبی، سبز و زرد)، فرچه، هارنس، کفش سنگنوردی، کیسه پودر و پودر سنگنوردی، طنابچه پروسیک، تسمه ۱۲۰، یک ‌حلقه طناب ۵۰ متری هر سه نفر یک عدد، لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش مناسب فصل و لوازم انفرادی.
– توجه:
ـ افرادی که در لیست پیوست مقابل نام آنان کلمه مشروط ذکر شده است می‌بایست تا زمان برگزاری دوره نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.
ـ اسکان وتغذیه، تکثیر جزوات و اوراق شرکت‌کنندگان به عهده میزبان می‌باشد.
اسکان یک شب قبل از زمان پذیرش با هماهنگی لازم با مدیریت مجتمع کوهستانی پلور و پرداخت هزینه‌های مربوط امکان‌پذیرمی باشد.
مقتضی است تمامی هیأت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی مراتب فوق اقدامات و حمایت لازم را انجام داده و تصویر فیش واریزی و اسامی شرکت‌کنندگان را به طور کتبی به فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اعلام نمایند بدیهی است در صورت عدم معرفی تا تاریخ ۳۰/اردیبهشت/۹۳، فدراسیون از پذیرش شرکت‌کنندگان معذور می‌باشد.
اسامی پذیرفته شدگان را در سایت فدراسیون بخوانید..
منبع: پایگاه خبری فدراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *