مسئولیت مربیان درجه ۲ صعودهای ورزشی در حوزه آموزش و فعالیت (مردان)
با توجه به برگزاری چهارمین دوره هماهنگی و بازآموزی مربیان درجه ۲ صعودهای ورزشی در شهریور ماه سال جاری ضمن تقدیر و سپاس از فعالیت سه سال گذشته مربیان محترم در برگزاری دوره‌های آموزشی و حضور در سالن‌های سنگ‌نوردی سراسر کشور که موجبات توسعه کمی و کیفی صعودهای ورزشی را به همراه داشته، مسئولیت مربیان در سه سال آینده بشرح پیوست اعلام می‌شود:
الف- آن دسته از مربیانی که موفق به حضور در دوره هماهنگی و بازآموزی فوق نشده‌اند می‌توانند در بازآموزی میان‌دوره ای که با درخواست متقاضیان واجد شرایط برگزار می‌شود حضور یابند.
ب- کادرآموزشی دوره های کارآموزی مقدماتی و پیشرفته صعودهای ورزشی برای سه سال آینده از میان اسامی اعلام شده که حوزه مسئولیت آنان نیز مشخص شده است انتخاب خواهند شد.
ج- کادر آموزشی دوره های مربیگری درجه ۲ و درجه ۳ برای سه سال آینده از بین مربیان درجه دو  صعودهای ورزشی که دارای توانمندی علمی، عملی، فنی، تجربی، حُسن شهرت و سوابق درخشان باشند توسط این فدراسیون انتخاب و اعلام خواهند شد.
د- جهت نظارت بر دوره‌های مربیگری و کارآموزی پیشرفته صعودهای ورزشی برای ۳ سال آینده این فدراسیون از میان اسامی پیوست که دارای توانمندی علمی، عملی، فنی، تجربی، حسن شهرت و سوابق درخشان باشند، انتخاب و اعلام خواهد نمود.
هـ- مدرس به فردی اطلاق می شود که در دوره های آموزش مقدماتی یا پیشرفته صعودهای ورزشی می تواند با عنوان مدرس حضور یافته و کلیه مسئولیت های فنی و آموزشی دوره به عهده وی می باشد.
و- مربی به فردی اطلاق می شود که در دوره های آموزش مقدماتی یا پیشرفته صعودهای ورزشی با عنوان مربی و در کنار مدرس دوره جهت همیاری و همکاری می تواند حضور داشته باشد.
ز- آن‌دسته از مربیان درجه ۲ صعودهای ورزشی که مقابل اسامی آنان کلمه مشروط قید شده است می‌بایست در دو دوره کارآموزی پیشرفته صعودهای ورزشی با نظر فدراسیون به عنوان مربی کارورز حضور یافته و پس از تایید مدرس دوره نسبت به نتیجه نهایی و مسئولیت آموزشی آنها اعلام‌نظر خواهد شد.
مقتضی است هیئت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی نسبت به اطلاع‌رسانی موارد فوق در اسرع وقت اقدام نمایند.
منبع: پایگاه خبری فدراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *