روابط عمومی فدراسیون به عنوان «روابط عمومی برتر» تقدیر شد
روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛ صبح امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی و مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان، که با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و مدیران تابعه همراه بود، به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
هم‌چنین در این مراسم که با سخنرانی وزیر ورزش و در ادامه مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت‌خانه نیز همراه بود؛  “حسین رضایی” رئیس کارگروه روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛ به عنوان نماینده‌ی برگزیده‌ی روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی به ایراد سخن پرداخت.
وی با کسب اجازه از پیش‌کسوتان حاضر روابط عمومی در این مراسم و سپاس از این حسن نظر، به نیابت از مدیران روابط عمومی فدراسیون‌ها، ضمن قدردانی از حضور وزیر ورزش در این گردهمایی اظهار داشت: این برای نخستین بار است که عالی‌ترین مقام ورزش کشور در آئین تقدیر از روابط عمومی‌های ورزشی در چند سال گذشته حضور میابد، این حضور ارزشمند که آن را مغتنم می‌دانیم؛ نشان از اهمیت و جایگاه روابط عمومی از منظر وزیر محترم دارد. خوش‌بختانه این جایگاه در چند سال اخیر ارتقاء قابل توجه‌ای یافته اما هنوز تا مقصد نهایی فاصله‌ی زیادی داریم که توجهات امروز وزیر می‌تواند امیدبخش و پایه‌گذار این اقدام پسندیده‌ در آینده باشد.
رضایی افزود: روابط عمومی از ابزارهای مهم توسعه‌ی پایدار است و در عصر ارتباطات که اطلاعات به عنوان یک ثروت تلقی می‌شود، از این حرفه به عنوان “هنر هشتم” یاد می‌شود که می‌تواند هنرمندانه برون و درون سازمان را پیوند زند و با اهتمام در فرآیند “اطلاع یابی، اطلاع رسانی و اعتماد سازی” سازمان خود را غنی و در رسیدن به اهدافش پیشتاز کند.
وی با انتقاد از برخی مدیران که روابط عمومی را در اندازه‌ی یک واحد کوچک سازمانی، فرعی و یا تدارکاتی قلمداد می‌کنند، تأکید کرد؛ جایگاه روابط عمومی‌ها می‌بایست به عنوان یکی از ارکان تصمیم ساز یک مجموعه در هسته‌های مشورتی تثبیت گردد .
رضایی با مخاطب قرار دادن وزیر ورزش و مدیران فدراسیون‌ها تصریح کرد: همان‌گونه که مستحضرید؛ در رویکرد حرفه‌ای و جهانی و به دلیل ضرورت‌های تنویر افکار عمومی؛ رابطه‌ی مدیر یک سازمان با روابط عمومی باید یک رابطه‌ی افقی و هم‌سطح باشد؛ اگر این رابطه عمودی و از بالا به پائین باشد، روابط عمومی نه می‌تواند معجزه کند و نه می‌تواند استقلال داشته باشد. بی‌شک یک روابط عمومی منسجم و قدرتمند به لحاظ جایگاه تشکیلاتی، می تواند ضریب موفقیت هر نهادی را در رسیدن به اهداف خود تقویت کند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و هماهنگی‌های روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف و هم‌چنین ارج‌نهادن به زحمات بی‌دریغ همتایان و همکاران خود در روابط عمومی سایر فدراسیون‌ها؛ خاطر نشان کرد؛ روابط عمومی‌ها در خط مقدم بحران‌های خبری فعالیت می‌کنند، در اغلب رویدادها نقش کارگردانی دارند، گاه تلاش‌هایشان شبانه روزی است و گاه با بی‌مهری و بی‌توجهی به خواست‌های‌شان مواجه می‌شوند؛ با این وجود خالصانه و با عشق به این حرفه و هنر تلاش می‌کنند که بی شک شایسته‌ی حمایت و پشتیبانی بیشتر هستند.
وی در پایان با ذکر آماری جهانی از تحقیقات انجام شده در خصوص قرار داشتن شغل روابط عمومی در میان ده شغل پراسترس دنیا؛ برای همه‌ی همکاران این عرصه آرزوی موفقیت کرد و خواستار حمایت‌های بیشتر در زمینه ارتقاء نقش تشکیلاتی، تأمین مسائل اعتباری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روابط عمومی فدراسیون‌ها شد.
منبع: پایگاه خبری فدراسیون
انتخاب شایسته  آقای حسین رضایی، رئیس کارگروه روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛ را به عنوان نماینده‌ برگزیده‌ روابط عمومی فدراسیون‌های تبریک می گوییم.
روابط عمومی گروه کوهنوردی قاجر قروه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *