پاکسازی “دماوند” به یاد جان‌باختگان زلزله آذربایجان

بنابر ایمیل ارسالی به «کوه نوشت»: این برنامه‌ی نمادین به سرپرستی «ایوب امین الرعایای» در مورخ چهارشنبه ۲۵ الی ۳۰ مرداد با تعداد ۱۸ نفر از اعضای «باشگاه بینالود» برگزار شد.
گزارش ارسالی حاکی‌ست: در روز جمعه حدود ۳۰ کیسه زباله ازضلع غربی و شرقی پناهگاه جدید جبهه جنوبی و اطراف کمپ چادرها جمع اوری و در محل تجمع زباله قرار داده شد.
همچنین در این روز یک تیم هفت نفره جهت صعود دو جبهه (شمالی و جنوبی )به قله عزیمت نموده و در روز شنبه تیم در حین صعود قله زباله های پنهان شده در بین سنگها را در مسیر راه پاکوب قرار داده و به صعود خود ادامه می‌دهند. در ساعت ۱۲ ظهر قله صعود گردید و کیسه ها در بین اعضا تقسیم شد تا در مسیر برگشت اقدام به جمع اوری زباله ها نموده که در نهایت ۱۲ کیسه زباله در این مسیر جمع اوری شد و به بارگاه منتقل گردید و برنامه در روز بعد به پایان رسید.
اعضای تیم : ایوب امین الرعایای سرپرست- رضا فتحی تدارکات و هماهنگی -محمود حسین زاده (عکاس)-مصطفی یزدی -حسن نصیب پور  – قاسم کریمی – هادی اکبری- رضا خاکباز – هادی حسن ابادی – علی رافعی – فرهاد ازاده (عکاس)- سعید مهاجر (عکاس)- ابراهیم امین الرعایای – سید داوود منتهی (گروه پیام ) – عرفان مهدیان پور – ابوالفضل نوکاریزی و خانم ها : زری سلیمانی و مرضیه راستین از گرو ه کوهسار

منبع: کوه نوشت -با سپاس از پایگاه خبری بینالود به جهت ارسال خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *