صعود به ارتفاعات پریشان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۰ نفر از اعضای هیئت و گروه کوهنوردی قاجر به همراه ۴ نفر از اعضای گروه رها از اصفهان، در صعودی مشترک به ارتفاعات پریشان در جنوب قروه نمودند.
گزارش برنامه را در ادامه مطلب بخوانید.. 

گزارش برنامه صعود به ارتفاعات پریشان
روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ابتدا ۵ نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر به همراه ۴ نفر از اعضای گروه رها ( از اصفهان) با یک دستگاه وانت ساعت ۱۳ به سمت پناهگاه پریشان حرکت کردند. این برنامه به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن بود.



گروه از روستاهای میهم سفلی و میهم علیا عبور کردند اما به علت نامساعد بودن وضعیت جاده ، وانت توانست تا نزدیکی روستای ولی آباد برود. در همین زمان ماشین راهداری که یک دستگاه تویوتا بود از راه رسید و گفت تا هرجا که بشود شما را می برم. در نتیجه گروه سوار ماشین راهداری شدند و تا نزدیکی روستای نعمت آباد رفتند. ماشین های راهداری( گریدر و لودر ) مشغول باز کردن جاده بودند.


افراد همانجا پیاده شدند و به سمت آخرین روستا (نعمت آباد) به راه افتادند پس از نیم ساعت به آنجا رسیدند. سپس در صفی منظم به سمت پناهگاه حرکت کردند.
هوا ابری و متغیر بود. باد شدیدی می وزید.
از همان ابتدا اعضا به صورت نوبتی شروع به برف کوبی کردند. به علت برف تازه ای که چند روز پیش باریده بود، برفکوبی کمی سخت تر می شد.

 
ساعت ۱۷ به پناهگاه پریشان رسیدند و وسایل خود را جابجا نموده سپس ساعت ۲۰ شام را صرف کردند.

۵ نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر ساعت ۲۴ به پناهگاه پریشان آمدند و مجموعا ۱۴ نفر شدند. در تمام طول شب باد شدید همچنان ادامه داشت.



۲۱ بهمن
ساعت ۷ سرپرست بیدارباش داد و پس از صرف صبحانه ۸ نفر از اعضا ساعت ۸:۳۰ به سمت قله حرکت نمودند. هوا همچنان نامساعد بود و باد شدیدی می وزید.


پس از گذشتن از ارتفاعات سه زرده به علت نامساعد بودن شرایط جوی ساعت ۱۰:۳۰ گروه به سمت پایین آمدند و پس از یک ساعت به پناهگاه رسیدند.


ساعت ۱۲ همه در کنار هم ناهار را صرف نمودند و پس از ساعتی به سمت پایین حرکت کردند و ساعت ۱۴:۳۰ به کنار  ماشین وانت که بین روستای میهم و ولی آباد منتظر آنها بود، رسیدند.
 همگی در نهایت سلامت و سپری نمودن یک برنامه خوب در ساعت ۱۵ به قروه رسیدند.


روابط عمومی گروه کوهنوردی قاجر قروه


تاریخ اجرای برنامه: ۲۰ و ۲۱ بهمن
شرکت کنندگان آقا: مسعود هاشمی- احسان فاضلی- مهدی کاشفی کیا( گروه رها از اصفهان) کامران اقدامیان- رامین سنگین آبادی- آرش علیزاده- مهدی عباسی- حمید یارویسی- مهدی ضیایی- میلاد صفا- مشتاق لقایی- علی الیاسی(سرپرست)
شرکت کنندگان خانم: عالیه رسولی زاده(گروه رها)- لیلا صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *