احداث هتل صخره ای در بارسلون

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر احداث یک هتل صخره‌یی ۱۰۰ متری در شهر بارسلون، پیش‌بینی می‌شود که این هتل در سال‌های آتی هزاران گردشگر را به «بارسلون» بکشاند.

این در حالی است که کمتر از دو ماه قبل نیز یکی از مقامات صنعت گردشگری شهر «بارسلون» اسپانیا در گزارشی اعلام کرده بود که این شهر در سال ۲۰۱۰ میزبان بیش از هفت میلیون گردشگر بوده است.

به گزارش یورو توربو نیوز، هتل سنگی ۱۰۰ متری بارسلون که به شکل یک ستون ساخته خواهد شد، دارای انواع مختلف سنگ‌های مورب، شیبدار، عمودی و افقی خواهد بود که با دست برش خواهند خورد.

هتل صخره‌یی بارسلون دارای ۵۰ اتاق، یک استخر، سینما، سالن ورزشی و یک آسانسور ساخته شده از بلوک‌های سنگی به ارتفاع ۱۴ متر بوده و هریک از مسافران می توانند با اقامت در این هتل یک صخره نوردی ایمن را تجربه کنند. این در حالی است که کارشناسان صنعت گردشگری علت اصلی رشد چشمگیر درآمدهای بارسلون از محل صنعت گردشگری که حاکی از رشد ۱۰ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۰۹ است را سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در زیرساخت‌ها و حضور پررنگ این شهر در نمایشگاه‌های جهانی معتبر صنعت گردشگری به ویژه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری «فیتور» شهر «مادرید» این کشور می‌دانند.

خبرگزاری: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *