اخبار بیس کمپ نانگاپاربات ۴ تیر

اخبار بیس کمپ نانگاپاربات ۴ تیر

یافتن کوله پشتی تیم ایرانی

کوهنوردان اهل استین  در جریان صعود به کمپ ۲ در دیواره کینشوفر یک کوله پشتی یک روزه را یافتند که عنوان می شود متعلق به کوهنوردان ایرانی است که سال گذشته در نانگاپاربات حضور داشته اند

در بیس کمپ نانگاپاربات فیلم صعود کوهنوردان ایرانی که سال گذشته در نانگا حضور داشته اند برای ۳۲ کوهنورد خارجی حاضر در بیس کمپ و ۱۲ های پورتر نمایش داده شد . این کوهنوردان که هر کدام سابقه ۴ تا ۱۲ فتح قله هشت هزار متری را در کارنامه خود دارند بر اساس فیلم ارائه شده موفقیت تیم ایرانی را در صعود به قله رد کردند.

همچنین ۲ های پورتر بهمراه محمد علی که سال گذشته در بیس کمپ حضور داشته اند عنوان می کنند که تیم ایرانی سال گذشته در جریان صعود ، چادرهای نصب شده تیم های خارجی و طناب های کار گذاشته راخریداری کردند.

که این موضوع با توجه به اینکه عنوان شده  که بدون استفاده از های پورتر، صعود را انجام داده اند قابل تامل است ، زیرا همان کاری را که قرار بوده های پورترها انجام دهد با خرید این امکانات انجام شده است .  

خبرنگاران یک شبکه تلویزیونی کره ای در حال حاضر در بیس کمپ نانگا حضور دارند که در مصاحبه با همایون نعمتی ـ  یکی از اعضاء گروه کوهنوردی قاجرـ  علت حضورو برنامه این تیم را جویا شده ،که همایون نعمتی در پاسخ به خبرنگار خارجی عنوان نموده : برنامه کاراین گروه  جستجو برای یافتن اثر و نشانی از سامان نعمتی کوهنورد  ایرانی می باشد  که در جریان صعود سال  گذشته ناپدید شده است .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *