گلگشت به کانی شاه پسند

مورخه ۵ مرداد ماه ۳ تن از اعضای باشگاه قاجرطبق برنامه زمانبندی شده ۶ ماهه اول گلگشتی به کانی شاه پسند در منطقه بدر داشتند.

در این برنامه یک مهمان حضور داشت.

اعضای شرکت کننده آقایان: شهرام نعمتی، جلال حنیفی (مسئول فنی) حسین عربیان (سرپرست)

علی قاسمی(مهمان)

گزارش برنامه….

غروب روز پنجشنبه ۴ مرداد ماه با اتومبیل شخصی پس از گذر از روستاهای قلعه،سرتیپ آباد،امین آباد و پیرسلیمان(خندان آباد) به سمت کوه‌های جنوب قروه حرکت کرده و ماشین را در حوالی سنگ ضرغام پارک نموده و به سمت پناهگاه بدر حرکت کردیم.

شام را در پناهگاه صرف نموده و در یک شب پرستاره و نسبتا گرم استراحت نمودیم.

ساعت ۵ صبح روز جمعه ۵ مرداد، دو نفر از اعضا به سمت کانی شاه پسند رفته و دو نفر دیگر در پناهگاه ماندند.

با عبور از پاکوب در منطقه هموار بالای پناهگاه دوراهی سمت راست را ادامه داده و پس از عبور از یال کوه بالای پناهگاه از سمت دیگر پایین رفته و پس از ۴۰ دقیقه به کانی شاه پسند رسیدیم.

حدود نیم ساعت را در هوای مطبوع صبحگاهی منطقه ودرکنار آب گوارای کانی گذرانده سپس راهی پناهگاه شده و ساعت ۷ آنجا رسیدیم.

صبحانه به همراه دوستان در پناهگاه صرف شد و بعد از آن به سمت محل پارک ماشین حرکت کرده و در ساعت ۱۰ صبح برنامه در شهر قروه به اتمام رسید.