صعود به قله الوند

مورخه ۲۰ خرداد ماه ۱۸ تن ازاعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول به قله الوند در همدان صعود نمودند.

در این برنامه ۵ مهمان حضور داشتند.

گزارش در ادامه برنامه…

قله الوند

تخت نادر

آقایان شرکت کننده در برنامه :  طیب صالحی. شهرام نعمتی. جلال حنیفی. کورش دره وزمی. آرش نویدی. کامبیز اقدامیان. پرویز نویدی. بهزاد عبدالملکی

مهمانان (فرزاد باقری، از قروه و فلاح از همدان)

بانوان شرکت کننده در برنامه: صدیقه نوربخش. مهناز نعمتی. معصومه نعمتی. شریفه دولتی. الهه زارعی. عفت مرادی. منیژه مرادی. رونیا توابیان. سارا عزیزی. مهشید الماسی(سرپرست)یاسمن نعمتی (سرپرست فنی)

مهمانان (زهره درویشی. شمسی غفاری و معصومه نعمتی)

گزارش برنامه….
روز جمعه ساعت ۵ صبح از میدان شهید سلیمانی قروه با یک مینی بوس به قصد صعود قله الوند بسمت همدان حرکت کرده و ساعت ۶:٣۵ به گنجنامه رسیدیم.

ساعت ۶:۴۵ از مسیر پا کوبی که از کنار دهکده تفریحی گنجنامه می‌گذشت به سمت میدان میشان رفته و ساعت ٨:١۵ دقیقه به آنجا  رسیدیم.

پس از صرف صبحانه در میدان میشان و برداشتن آب کافی از چشمه، ساعت ٩:٣٠ راهی تخت نادر شدیم.

مسیر بسیار زیبا و سر سبز بود جویبار خروشانی که از تخت نادر سرچشمه می گرفت و به سمت دشت میشان و آبشار گنجنامه می رفت، زیبایی مسیر را دوچندان کرده بود.

ساعت ۱۰:۳۰ به تخت نادر رسیدیم.

۶ تن از همنوردان در تخت نادر ماندند.

با برداشتن تنقلات و پر کردن قمقمه ها از آب گوارای چشمه،همراه همنوردان ساعت ۱۰:۳۰ به سمت قله حرکت کردیم.

ساعت ۱۲:۳۰ به قله رسیدیم.

بانوان تیم قله

بعد از گرفتن عکسهای یادگاری ساعت ۱۳:۳۰ از قله راهی پایین شدیم.

یکی از همنوردان جلوتر از بقیه رفت تا با همنوردانی که در تخت نادر بودند، به سمت میدان میشان بروند.

ساعت۱۴:۳۰ همگی به میدان میشان رسیده در زیر سایه درختان آنجا ناهار را صرف نمودیم.

بعد از رفع خستگی ساعت ۱۵:۳۰ راهی گنجنامه شدیم.

۱۵ نفر با تله کابین رفته و ۶ نفر هم پیاده به سمت پایین حرکت کردند.

ساعت ۱۶:۳۰ به گنج نامه رسیده و ساعت ۱۷ با مینی بوس به سمت قروه آمدیم.

همگی در نهایت سلامت و با رسیدن به قروه ساعت ۱۸:۳۰ برنامه به پایان رسید.

گزارش از یاسمن نعمتی

۲ دیدگاه در “صعود به قله الوند

1. سلام و درود فراوان .
    بسیار به خود میبالم که در رکاب بزرگانی از این رشته ، قدم برمی داشتم و بسیار آموزش ها در جای جای مسیر فرا گرفتم .
    امیدوارم روزی نه چندان دور باشگاه قاجر بتواند یک دستگاه مینی بوس جدید و بروز تهیه نماید .
    سایه تان مستدام ، همیشه سرافراز باشید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.