صعود به قله کل جنون

روز پنجشنبه مورخ بیست و دوم مهرماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۱ نفر از اعضای باشگاه قاجر موفق به صعود قله کل جنون، لرستان شدند.

آقایان شرکت کننده در برنامه:

شهرام نعمتی – مهدی مهدی عراقی _مهدی معظمی_علیرضا میمنت آبادی _محمد رضا جلالی_محمد میرانی – صالح یارعلی-علی مفاخری – علی الیاسی (سرپرست) – کورش دره وزمی (سرپرست فنی)

بانوان شرکت کننده در برنامه:

مهشید الماسی

گزارش کامل برنامه را در ادامه مطلب مطالعه نمایید.

روز ۵ شنبه ساعت ۸ صبح ۱۱ نفر از کوهنوردان باشگاه طبق برنامه قبلی با ۳ ماشین سواری بسمت استان لرستان شهرستان ازنا روستای کمندان حرکت کردیم ساعت ۱۳ به کنار بند که آخرین مسیر خودرو است رسیدیم، بعد از خوردن نهار ۳ نفر از همنوردان ماشین‌ها روبه داخل روستا بردند و یکی دیگر از همنوردان منتظر ۳ نفر شد و مابقی همنوردان راس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به سمت پناهگاه حرکت کردیم ساعت ۱۷به پناهگاه رسیدیم و بعد از یک استراحت کوتاه بسمت محل زیر تیغه حرکت کردیم و چادرها را در همان جا پا برجا کردیم

۴ نفر دیگر دوستان به محل چادرها رسیدند شب را زیر قله در یک محیط لذت بخش صمیمی کنار هم بودیم.

روز جمعه ساعت۵.۲۰ دقیقه از خواب بیدار شدیم بعد خوردن صبحانه و جمع کردن چادر ها کوله هایمان را سر مسیر بازگشت گذاشتیم و ساعت ۶.۴۵ دقیقه با کوله حمله از مسیر تیغه بسمت قله حرکت کردیم.

راس ساعت ۸ همگی صحیح و سالم به قله رسیدیم.

وبعد گرفتن عکس بسمت پایین حرکت کردیم در کنار سنگ انگشت خدا استراحت کردیم وبعد به سمت کوله ها حرکت کردیم.

ساعت ۱۲ به کنار ماشین‌ها رسیدیم و به سمت قروه حرکت کردیم و راس ساعت ۱۹ همگی صحیح سالم به قروه رسیدیم