شبمانی در قله یخچال

مورخه ۷ و ۸ اسفند ماه ۵ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم در قله یخچال شبمانی نمودند.

این صعود آخرین برنامه شش ماهه دوم باشگاه قاجر بود.

گزارش تصویری برنامه در ادامه مطلب..

گزارش برنامه..

حرکت بسمت همدان
روزپنجشنبه ۷ اسفند ماه ساعت ۱۱ صبح از قروه به سمت همدان حرکت کردیم.

ساعت ۱۲:۲۵ کنار خیابان دره مراد بیک خودرو را پارک کرده و ساعت ۱۲:۴۵ در هوایی مناسب از کوچه باغهای مراد بیک عبور کرده و از مسیر اصلی دره راهی پناهگاه شدیم.

حرکت بسمت پناهگاه

در طول مسیر بعضی اوقات مه کل منطقه را فرا گرفته و گاهی هم باد آرامی می وزید.

بعلت کسالتی که برای یکی از اعضا پیش آمد، آهسته تر به حرکت در مسیر ادامه می دادیم.

ساعت ۱۷:۴۵ به پناهگاه رسیدیم.

پس از استراحتی مختصر و برداشتن آب، سه نفر از اعضا آماده حرکت به سمت قله شده و دو نفر در پناهگاه مستقر شدند.

حرکت بسمت قله

مسیر قله برف های تقریبا یخزده مناسبی داشت. هوا هم کم کم داشت تاریک می شد.

از مسیر تیرکهای بسمت قله رفتیم. زیر نور عالی مهتاب، ساعت ۱۸:۵۰ به قله رسیده و برای شبمانی، چادر خود را برپا کردیم .

پس از صرف شام و نوشیدنی های گرم، چند عکس از قله و چادر گرفتیم. نور ماه به شکل زیبایی کل منطقه را روشن کرده بود.

بعد از ثبت خاطرات داخل چادر آمده و استراحت کردیم.

حرکت بسمت پناهگاه

ساعت ۵:۲۰ وسایل و چادر را جمع نموده بطرف پناهگاه حرکت کردیم.

ساعت ۵:۵۰ به پناهگاه رسیده صبحانه را همانجا صرف کردیم و آماده پایین رفتن شدیم.

پس ازصرف صبحانه ساعت ۷:۱۵ پایین آمده، راهی قروه شدیم.

اعضا شرکت کننده در برنامه:

خانم مهشید الماسی و آقایان:  محمد میرانی، علی الیاسی، صالح یارعلی، شهرام نعمتی (سرپرست)