صعود به قله آوالان

مورخه ۴ و ۵ دی ماه ۳ تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قله آوالان از مسیر دلکروم و دیرمولی صعود نمودند.

آوالان از ارتفاعات کامیاران می باشد.

گزارش برنامه در ادامه مطلب…

افراد شرکت کننده: محمد میرانی. شهرام نعمتی.علی الیاسی .

گزارش برنامه ..

پنجشنبه ۴ دی

روز پنج شنبه ساعت ۱۲ از قروه حرکت کرده و ساعت ۱۴:۱۵ به روستای دلکروم و از آنجا به روستای دیرمولی رسیدیم .

بعد پارک ماشین به سمت بالا حرکت کرده و پس از طی مسافتی از جاده خاکی به یک آب بند رسیده و از مسیر پاکوپی که مشخص بود حرکت کردیم.

بعد از حدود ۵ دقیقه به یک یال رسیدیم که از شیب تندی داشت و با توجه به آمادگی نفرات از این شیب بالا رفتیم.

پس از حدود ۲ ساعت به تابلوهای راهنمای مسیر رسیده و در نهایت ساعت ۱۷ به پناهگاه رسیدیم.

بعد از نوشیدن چای و تنقلات تصمیم گرفتیم به سمت قله حرکت کنیم.

سرعت وزش باد بحدی زیاد بود که مناسب صعود نبود و پس از حدود ۵ دقیقه بالا رفتن با نظر سرپرست به داخل پناهگاه برگشتیم.

شب را در پناهگاه ماندیم .

جمعه ۵ دی

صبح روز جمعه ساعت ۵:۳۰ بیدار شدیم و بعد از خوردن صبحانه و آماده شدن، ساعت ۶:۲۵ به سمت قله حرکت کردیم.

ساعت ۷:۳۰ به قله رسیده و پس از گرفتن چندتا عکس به سمت پناهگاه حرکت کردیم.

ساعت ۸:۴۰ به پناهگاه رسیده، کوله ها رو برداشته به سمت پایین حرکت کردیم.

در نهایت ساعت ۹:۴۵ به پیش ماشین رسیده و به سمت قروه حرکت کردیم.