صعود به قلل سامان و قاجر

مورخه ۱۹ آذر یق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم ۱۳ تن از اعضای هیئت و گروه قاجر به قلل سامان و قاجر در جنوب قروه صعود نمودند.

پناهگاه بدر
قله سامان
قله قاجر

گزارش برنامه
روز پنج شنبه به همراه تعدای از اعضای گروه قاجر با مینی بوس که سرپرست برنامه هماهنگی نموده بود به روستای پیرسلیمان رفتیم.
در هوای روشن و مناسب گروه با سر قدمی آقای جلال حنیفی از روستا حرکت کرده و بعد از  یک ساعت و نیم به پناهگاه رسیدیم.
یک ساعت بعد آقا طیب نیز به جمع ما اضافه شد و شام را همراه ایشان صرف کردیم. بارش برف شروع شد و تعدادی دیگر از  افراد گروه به پناهگاه رسیدند. شب حدود ساعت ۲۲:۳۰ خوابیدیم.
روز جمعه با روشن شدن هوا صعود را با سر قدمی آقا طیب به  طرف قله سامان آغاز کردیم.
 در مسیر صعود قله سامان قله قاجر نیز وجود دارد، ولی ما ابتدا قله سامان را صعود کرده و در مسیر برگشت قله قاجر را صعود کردیم .

پس از صعود قله ها بلافاصله به سمت پناهگاه برگشته، صبحانه خوردیم و همگی به روستا برگشتیم، با رسیدن ما مینی بوس هم به روستا رسید و همگی در نهایت سلامت به قروه برگشتیم.
گزارش  : ادیب خالدیان

تاریخ اجرای برنامه: ۱۸و۱۹ آذر ماه ۱۳۹۵
شرکت کنندگان آقا: محمد میرانی، جلال حنیفی،طیب صالحی، علی چراغی، علیرضا آزادی، محمد صالحی،علیرضا میرانی، ادیب خالدیان، علی الیاسی،پیام شیرزاد،سیامک جعفری،مصطفی خالدیان،، سینا ابراهیمی(سرپرست)