صعود به قله پریشان از چهار مسیر بمناسبت هفته تریبت بدنی

مورخه ۳۰ مهر ماه بمناسبت هفته تربیت بدنی ۴۷ تن از تیم قاجر به قله ۳۱۵۰ متری پریشان در جنوب قروه از چهار جبهه صعود نمودند.

یک تیم از مسیر سنگنوردی سامان به قله صعود نمودند. ۱۱ تن
تیم دوم از مسیر آلپی به قله صعود نمودند. ۴ تن
تیم سوم از مسیری جدید به صورت سلو از کنار مسیر سنگنوردی سامان به قله صعود نموده و نام مسیر را بمناسبت هفته تربیت بدنی، مسیر تربیت نام نهادند.۲ تن
تیم چهارم از مسیر نرمال به قله صود نمودند.۳۰ تن
گزارش  تیم سنگنوردی در ادامه مطلب…
قله پریشان از مسیر نرمال
قله پریشان از مسیر سنگنوردی سامان(تیم دیواره)
بانوان قله پریشان

گزارش برنامه…
طبق برنامه ریزی شش ماهه دوم اماده صعود به پریشان شدیم با هماهنگی هایی که انجام شد ساعت ۱۷  با دو ماشین سواری راهی پناهگاه پریشان شدیم.
ساعت حدودا ۱۹:۴۰  به پناهگاه رسیدیم با توجه به اینکه قرار بود فردا صبح زود به طرف دیواره برویم شام را سریع درست کرده و ساعت۲۱:۳۰ خوابیدیم
تعدادی از همنوردان  حدودا ساعت ۱ به پناهگاه آمدند. صبح ساعت ۵:۳۰ بلند شده و بعد از صرف مختصر صبحانه وسایل را اماده و راهی بالا شدیم
 همراه محمد نعمتی، علی عباسی، فرید سنگین آبادی، مرتضی عباسی و آقا پدرام قرار شد توی کرده های سه نفره دیواره را صعود کنیم.
 ساعت ساعت۶:۱۵ از پناهگاه به طرف دیواره حرکت کرده وساعت۷:۳۰ صعود را شروع کردیم هوا واقعا سرد بود و دیواره تا طول آخر کلا توی سایه بود
حدود ساعت ۱۳:۴۵ آخرین نفر طول آخر  را صعود کرد و همگی صحیح و سلامت بر فراز قله ایستادیم سپس راهی پناهگاه شده، ساعت ۱۴:۴۵آنجا رسیده پس از صرف ناهار به سمت پایین حرکت کردیم  و همگی در نهایت سلامت ساعت ۱۷ به قروه رسیدیم
گزارش از محمد سعید حنیفی
مسیر سامان

تاریخ اجرای برنامه: ۳۰ مهر ۱۳۹۵
شرکت کنندگان آقا: طیب صالحی، همایون نعمتی، شهرام نعمتی، سیامک حنیفی، محمد میرانی،مهدی عباسی، پدرام نعمتی، فرید سنگین آبادی، محمد طاهری، آرش علیزاده، شایان اقدامیان، مازیار نعمتی، علی عباسی، مرتضی عباسی،جاوید افشارپور، محمد نعمتی، فرهاد میهمی،خالد کریمی، سیروس ظاهری،امیر حسین نادری، شاهین خادم، سینا ابراهیمی، علی رضا میرانی، سامان نعمتی، علی الیاسی، آریا محمدی، مجتبی الیاسی، محمد آزادی،پدرام دولتی، مجید عباسی، مهدی لقایی، محمد سعید حنیفی (سرپرست)
شرکت کنندگان خانم: صدیقه نوربخش، آرزو میرانی، الهه زارعی، فاطمه ظاهری، سمیه مبارکی،ناهید نادری، فاطمه علیزاده، زهرا مبارکی، نگین یارویسی، فاطمه میرانی، پریا آرامی، سحر یارویسی، سمیرا رضایی، لیلا صالحی