صعود به آلمابلاغ

۴ تن از اعضای هیئت و گروه قاجر روز جمعه ۱۱ مهر ماه به قله آلمابلاغ از قلل الوند همدان صعود نمودند.

گزارش برنامه در ادامه مطلب….

گزارش صعود به قله آلمابلاغ
 روزجمعه ساعت۵:۱۵ از شهرقروه بطرف روستای همه کسی واقع در استان همدان حرکت کردیم و ساعت ۵:۵۰ صبح در ابتدای روستای همه کسی از ماشین پیاده شدیم و به طرف قله آلمابلاغ حرکت کردیم و بعد از یک ساعت پیاده روی ساعت ۶:۴۰ تا 6:50 نزدیک اب قنات که ۲ متر از سطح زمین پایین تر بود و آب نیز در آن جاری است استراحت کردیم و بعد از 10 دقیقه پیاده روی ساعت ۶:۵۰ بطرف قله حرکت کردیم و بعد از ۵۰ دقیقه پیاده روی ساعت ۷:۵۰ به اول شیب کوه رسیدیم که در آنجا چشمه های زیادی وجود داشت که متاسفانه خشک شده بودن و تا ساعت ۸:۲۰ به راه رفتن ادامه دادیم وساعت ۸:۲۰ الی۸:۳۰ به منظوراستراحت توقف کردیم و بعد از ده دقیقه استراحت ساعت ۸:۳۰ بطرف قله حرکت کردیم که در ۱۵ دقیقه اخر شیب تند وجود داشت که به صورت دست به سنگ به مسیرادامه دادیم که نیازبه وسایل فنی هم نداشت و در ساعت ۸:۴۵ به قله رسیدیم و تا ساعت ۹:۳۵ در قله به منظور خوردن صبحانه توقف کردیم و ساعت ۹:۳۵ بطرف روستای همه کسی حرکت کردیم و ساعت ۱۲:۱۵ به ابتدای جاده همدان – قروه رسیدیم و ساعت ۱۲:۳۰ سوار ماشین شدیم و ساعت ۱۲:۵۵ به قروه رسیدیم.
ساعت رفت و برگشت:۱۲:۵۵- ۵:۱۵
گزارش از مهدی ضیایی

تاریخ اجرای برنامه: ۱۱ مهرماه ۱۳۹۳
شرکت کنندگان آقا: کورش دره وزمی، حمید ایپکی، مهدی ضیایی، سجاد صبوری(سرپرست)